Anmeldt 17. september 2016 via mobile enheter

Om du liker hoteller fylt opp til kanten av briter og russere, er dette det perfekte hotellet for deg. Hvor alle solsengene er reservert med håndklær fra tidlig morgen av uforskammede og uerfarne turister fra Russland og England. Dette til tross for at det står store skilt om at det ikke er lov til å reservere.

Vi booket et rom for to voksne og to barn, men rommet hadde ikke plass til 3 senger, og hotellet mente at de ikke kunne noe for at de ikke fikk plass til oss alle fire i rommet de ga oss. Klaging nådde ikke frem.

Barneavdelingen på hotellet bestod av noen spilleautomater, to trampoliner, to skoler og en liten inngjerding med stoler for de minste. Her forestilte hotellet at man all dumpe fra seg barna sine hele dagen. En kennel har bedre standard!

Ellers lå hotellet bra til ved stranden og hadde en fin restaurant med buffet. Maten var helt ok og utvalget var bra

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Oyvind_Gjerde
Anmeldt 10. september 2016

Igjen en fantastisk opplevelse på dette hotellet. God mat og flotte fasiliteter. Her er det topp enten du reiser på tur med kjæresten eller hele familien. Flotte bassengområder for alle. Vi kommer tilbake:-)

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Paal G
Anmeldt 14. august 2016

HVAC var ikke tilstrekklig, enkelte dager for varmt om natten. Mesteparten av solsengene rundt bassengene var modne for utskifting.
Ellers var alt tilrette lagt funksjonellt slik at oppholdet opplevdes behagligt selv om det store hotellet med masse folk gikk smertefritt. Ingen kører hverken ved innsjekk-utsjekk, mat og drikke.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, martin9542014
Anmeldt 6. mai 2016

Hotellet var veldig bra bortsett fra att det var veldig lytt mellom rommene og att det var en dårlig akustikk i spisesalen. Hotellet ligger helt nede ved stranden som er ett pluss samt att det var veldig rent å pent alle steder både inne og ute rundt hotellet. Meget fint hotell for barnefamilier.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, kjelliverg
Anmeldt 30. mars 2016

Førsteinntrykket av hotellet var bra, et stort, flott og rent hotell. Men skinnet kan bedra...hotellet er alt for stort og upersonlig. Det er også sinnsykt lytt på hotellrommene, vi fikk ikke sove en hel natt før vi byttet rom i øverste etasje.

Selve hotellrommet var utdatert og skapdørene var vanskelige å åpne og lukke. Krakken på badet som var påberegnet for barn var ikke barnevennlig, da vår datter på 4 år falt over ende mange ganger. Barnevennlig hotell...

Det var lang kø i resepsjonen morgen som kveld, så man må til og med stå i kø for å bestille en taxi...

Frokostbuffet var topp, godt utvalg. Fine store områder på hotellet med flere bassenger, barnebasseng og hotellet ligger nær stranden. Synes hotellet lå usentralt til, selv om det bare var 10 minutter med taxi inn til selve torremolinos og malaga. Fint lekeområdet til barn med sklier og disser i bakgården. (uten sol)

Hotellet har alt, men det ble for upersonlig,stort og usentralt for oss. Kommer ikke tilbake hit.

Romtips: hotellrom med sea view, rom i øverste etasje for å slippe støy
Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Ingerk85