Anmeldt 7. april 2017

All inclusive er virkelig fantastisk. En uke uten å åpne lommeboka . Veldig god mat. God service. Vi var der i mars. Alså utenfor sesong. Det var ikke badetemperatur i basseng. Og hotellet var heller ikke fullt.

Romtips: Rom i toppetg med morgensol
Dato for oppholdet: mars 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Willfrid
Anmeldt 18. september 2016

Min mann og jeg er akkurat kommet hjem i fra en uke på dette hotellet, i forbindelse med fagseminar som min mann deltok på. Fagseminaret har brukt dette hotellet de siste 5 årene, og vi var der for 2 gang. Hotellet er stort, og fremstår utvendig som moderne og oppusset, noe som ikke stemmer innvendig. Rommene er relativ slitt, og etter å ha fått rom i 9 etasje, rett over veldig bråkete anlegg (nede mellom hotellblokkene, som gjorde at vi ikke kunne benytte verandaen), med en aircondition som ikke fungerte overhodet, fikk vi dagen etter byttet til annet rom, i en annen blokk. Dette rommet fremstod mindre støyende, men like slitt og og med relativt dårlig utsikt. Rommene skal være rengjort hver dag, og ja, vi fikk byttet håndklær hver dag, men vaskingen var ikke mye å skryte av. Det lå en 10 cm tanntråd på gulvet på badet når vi kom, rett foran toalettet, og den lå på samme plass den dagen vi dro 7 dager etter. Mye hår etter andre på gulvene, i begge rommene vi hadde, og dette er absolutt udelikat.
Vi hadde frokost inkludert, og frokostutvalget er vel ok i seg selv, men i motsetning til sist vi hadde opphold ved dette hotellet, klarte de ikke å etterfylle de mest populære matsortene, som stekt egg, bacon osv. Det var ett problem hver dag, uansett om man kom 0700, 0800 eller 0900. Med så mange rom og folk som dette hotellet har, er det selvsagt veldig mye støy i spisesalen. Mange ansatte som rydder bord, men ingen som smilte eller ga øyenkontakt. Selv hun som stod i døren og noterte romnummeret når man kom til spisesalen, smilte ikke. Uavhengig av masse gjester som kommer og går, forventer man at man møter hyggelige serviceinnstilte ansatte, men her var det kun vaskedamen som hilste oss med ett smil.
Det er to bassengområder på hotellet, og det er trangt om plassen, og det er gjestene som må løfte og bære senger på plass. Hvor er servicen?
Det er små heiser, og kapasiteten er tidvis sprengt, og i de mest aktuelle tidspunktene lønner det seg å ta trappene, til tross for rom opp til 10 etage.
Alt ialt, det virker som kapasiteten er sprengt på dette hotellet, ansatte er ikke serviceinnstilt eller spesielt hyggelige, rommene er relativt slitte, og det er dårlig rengjøring. Det beste med hotellet må være beliggenheten, rett ved stranden, men det er det mange andre hoteller som gjør i Torremelinos også. Det er sikkert flott utsikt fra mange rom, men dette har vi ikke fått oppleve til tross for at vi har vært der 2 ganger, og hatt 3 rom.
Vi anbefaler ikke dette hotellet, om man ønsker ro, og mere igjen for pengene sine.

Romtips: Spør etter rom med sjøutsikt (det har ikke hjulpet oss, men mulig det kan hjelpe andre)
Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Torill D
Anmeldt 17. september 2016 via mobile enheter

Om du liker hoteller fylt opp til kanten av briter og russere, er dette det perfekte hotellet for deg. Hvor alle solsengene er reservert med håndklær fra tidlig morgen av uforskammede og uerfarne turister fra Russland og England. Dette til tross for at det står store skilt om at det ikke er lov til å reservere.

Vi booket et rom for to voksne og to barn, men rommet hadde ikke plass til 3 senger, og hotellet mente at de ikke kunne noe for at de ikke fikk plass til oss alle fire i rommet de ga oss. Klaging nådde ikke frem.

Barneavdelingen på hotellet bestod av noen spilleautomater, to trampoliner, to skoler og en liten inngjerding med stoler for de minste. Her forestilte hotellet at man all dumpe fra seg barna sine hele dagen. En kennel har bedre standard!

Ellers lå hotellet bra til ved stranden og hadde en fin restaurant med buffet. Maten var helt ok og utvalget var bra

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Oyvind_Gjerde
Anmeldt 10. september 2016

Igjen en fantastisk opplevelse på dette hotellet. God mat og flotte fasiliteter. Her er det topp enten du reiser på tur med kjæresten eller hele familien. Flotte bassengområder for alle. Vi kommer tilbake:-)

Dato for oppholdet: august 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International
Takk, Paal G
Anmeldt 14. august 2016

HVAC var ikke tilstrekklig, enkelte dager for varmt om natten. Mesteparten av solsengene rundt bassengene var modne for utskifting.
Ellers var alt tilrette lagt funksjonellt slik at oppholdet opplevdes behagligt selv om det store hotellet med masse folk gikk smertefritt. Ingen kører hverken ved innsjekk-utsjekk, mat og drikke.

Dato for oppholdet: juli 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Meliá Hotels International