“Lunsj”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 14 mai 2017 via mobile enheter

Vi spiste lunsj på Ciao Bella. Veldig god mat, koselig sted og trivelig personale. Fint med nærhet til stranden.

Takk, Librus
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 16 april 2017 via mobile enheter

For en hyggelig plass. Super Mario passet godt på oss. Maten er helt super. Godt over snittet. Spiste her 3 ganger. Husets rødvin er helt på merket. Burde serveres litt kjøligere men ikke noe problem. Anbefales når du vil ha er godt, rimelig og hyggelig måltid.

Takk, Erik A
Anmeldt 23 september 2016 via mobile enheter

Grei pizza restaurant. Gode Italienske varianter. Hadde dårlig greie på vin. Serverte vinen alt for varm.
Avsluttet måltidet med kaffe og dessert.
Vi satt der en stund, men fikk ikke spørsmål om det noe annet vi ønsket.
Positivt at vi fikk "pakketilbud" på 3 retter.
Greie priser.

Takk, janoles2016
Anmeldt 9 februar 2016 via mobile enheter

Vi var to venninner som reiste til Torremolinos og fant Ciao Bella da vi skulle spise lunsj. Vi endte opp med å spise alle måltidene våres her resten av oppholdet vårt. Helt nydelig pizza og pasta!

Er du i Torremolinos, så anbefaler jeg denne koselige lille restauranten på det sterkeste!

Takk, Stine H
Anmeldt 10 juli 2014

Vi spiste på Ciao Bella helt tilfeldig fordi vi er glad i Italiensk Pizza. Vi var godt fornøyd og bestemte oss for å besøke restauranten en gang til. Vi ble tatt godt i mot av hyggelig betjening. Servicen underveis var perfekt, maten kom samtidig til alle fire. Betjeningen var diskré tilstede og tilgjengelig hele tiden. Oppsummert: God mottagelse, god pizza, god dessert, god cappucino= perfekt måltid arrangert av hyggelig personale. Anbefales!

• Atmosfære
Takk, Odbor

Reisende som så på Ciao Bella, så også på

Torremolinos, Costa del Sol

Har du vært i Ciao Bella? Del dine erfaringer!