Anmeldt 6. oktober 2018

Enkle rom, lite variasjon når det gjelder mat og underholdning.
Underholdning var ikke mye å skryte av samt at musikken var så høy at det gikk ikke å føre en samtale på balkongen , musikken varte frem til kl. 2400.
Vennlig betjening, og sentral lokalisering med hensyn til strand og shopping.
Totalt sett greit nok, vi bodde der i 10dager og det ble gjerne litt lenge på denne standarden.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Svein Pettersen P
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Enkelt men utrolig bra hotell til og være 3 stjerner. Savnet et barnebasseng men det viste vi det ikke var når vi bestilte. Renhold på rommene var upåklagelig og service innstilt personell i skranken, fikset det du lurte på. Anbefaler å oppgrader til pool wiew. Det beste med hotellet er garanter at det er så tilrettelagt for unger, det er opplegg for ungene hele dagen og de som jobber med ungene er bare fantastiske. Hotellet ligger også rett ved strand promenaden som er veldig herlig. Alt i alt terning kast 5 fra oss .

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 847_ysteinm
Barracuda H, Recepción y Reservas på La Barracuda Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2018

God morgen:
Tusen takk for at du deler din mening.
Vi håper å se deg igjen på hotellet på din neste ferie.
Med vennlig hilsen

Anmeldt 7. september 2016

Hotellet har den best tenkelige beliggenheten med tanke på strand og promenade. Hotellet personale var hyggelig og vennlige. Restauranten serverte god, tradisjonell men litt kjedelig og smakløs mat. Suppene var faktisk det beste.
Hotellet var først og fremst et familiehotell, noe som innebærer mye støy. Det var vi dessverre ikke klar over da vi bestilte rom. Vi har aldri vært på et hotell med så mye støy. Var det ikke barn som hylte og skrek så var det musikk fra flrer restauranter som samlet sett resulterte i et inferno av støy.
Det var kø overalt, foran heisene, foran alle måltidene og det var alt for få solstoler ute ved bassenget. Hotellet hadde for mange senger eller rom i forhold til restaurantstoler og heiskapasitet.
Hotellet var slitt og ting ble ikke reparert eller ordnet opp i. ca 10% av solstolene var ikke i orden eller hadde feil. Vårt rom skulle ha airkondition – men den fungerte ikke. Vinduet kunne ikke åpnes, da låsen var gått i stykker osv osv. En annen sak som irriterte var at alle solstolene var okkupert før kl. 0800 med håndklær – enda det sto oppslag overalt at dette ikke var tillatt, men hotellet brydde seg ikke, her burde hotellet gjennomført reaksjoner slik at gjestene forsto at man mente alvor. Dette sammen med andre ting viser at det var alt for dårlig styring fra hotellet ledelse.
9 dager var nok, og vi kommer aldri tilbake hit.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Per741
Anmeldt 28. oktober 2012

Rommet i 10. etasje (rom 1001) har en fantastisk utsikt og sol hele dagen. Sørg derfor å bestille rom med bassengutsikt. Sengen var god og det ble skiftet sengetøy flere ganger i løpet av tiden vi var der. Rengjøring og nye håndklær hver dag.
Var skuffet over at WiFi ikke fungerte på rommene, kun i resepsjonsområdet.
Vi hadde kun frokost inkludert og spiste ingen andre måltider på hotellet. Frokost var lite variert, men ok.
Sittegrupper i resepsjonen var veldig slitt. Likeledes solstoler og plaststolene i bassengområdet. Beplantingen var godt stelt og kompenserte noe for at det ellers virket noe slitt.

Romtips: Husk å få et rom med bassengutsikt. Koster litt ekstra men er verdt alle pengene.
Dato for oppholdet: oktober 2012
1  Takk, Roy_Joel
Anmeldt 21. november 2011

God mat og god beliggenhet, men sørg for å få rom med sjøutsikt og sol. På andre siden er det hverken sol eller utsikt.

Dato for oppholdet: november 2011
Takk, kehorn