“Middelmådig fancy resturant.”

Kjøkken: Delikatesseforretning, Spansk, Gastropub
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Bestilte kylling satay, maten var god, kelnern var ikke.
Bestilte pina colada og strawberry daquiry, styr unna.
Prisene var litt stive.
Kelnern drepte en kakkerlakk mens vi var der. Skal ikke dit igjen

Dato for besøk: september 2019
Takk, Fjeldhus

Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Vi var to par som spiste her. Det ene paret bestilte Spansk meny med 5 forskjellige retter og det andre paret bestilte tapasbox. Begge deler smakte veldig godt og drinkene var også gode. Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, ellen_svh
Anmeldt 20. juli 2019

Dette er et utrolig flott sted å ta seg en matbit. Svært imøtekommende og serviceinnstilte personal gjør at du føler deg sett og velkommen.
Burgerne her er svært gode.Dette er noe helt annet en du får på hurtigmatkjedene. Det er veldig god kvalitet på burgerne.
Jeg hår alltid innom de ne resturanten når jeg er i byen. Dette er en av min aller største favorittsted å ta seg en matbit.
Et minus er at pommesfritesene er av den enkle og kjedelige sorten. Det er så mye annet som er bra her at det ødelegger ikke helhetsinntrykket.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Reiseglad11112
Anmeldt 2. juli 2019

Var tilbake igjen etter noen år det var like god nat og hyggelig service som sist. Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tone O
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

El Gato er ikke annet enn en himmelsk oase ved stranden i Torremolinos. Fantastisk mat og servitører til å dø for.
El Gato er bare et must

Dato for besøk: juni 2019
Takk, BackPacker156670

Reisende som så på El Gato Lounge, så også på

Torremolinos, Costa del Sol

Har du vært i El Gato Lounge? Del dine erfaringer!