“Nydelige omgivelser og deilig måltid”
Anmeldelse av El Trillo Restaurante

El Trillo Restaurante
Vurdert som nr. 94 av 1 926 Restauranter i Granada
God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: San Pedro
Anmeldt 26. januar 2019

Terrassen i el Trillo tilbyr fantastisk utsikt over Alhambra og byen. Om sommeren er det en utrolig fin opplevelse å ha en deilig måltid her. Maten er godt tilberedt, de bruker lokale råvarer, gode vin og god service. Høye priser men verdt å oppleve.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, r0maca
GuillermoD_Encargado, Gestor de TripAdvisor på El Trillo Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2019

Tusen takk for din kommentar, det er sant at om sommeren å spise på terrassen med utsikt er utvilsomt noe magisk, men til da streber vi etter at magien er i smaker og oppmerksomhet, så vi er glade for at du likte begge.
Takk for at du kommenterer og deler din mening som du hjelper oss med å forbedre og nå flere mennesker.

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på tre mennesker og vi fikk alle mat som vi ble svært fornøyd med. Oppmerksomhet til allergi, aldeles god mat, fine omgivelser og hyggelig betjening.
Prisene var litt høye, men for oss var dette en gourmet opplevelse vel verdt pengene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jokket2018
Anmeldt 17. juni 2018

Vi var tre personer fra norge som besøkte El Trillo 11. juni kl. 21:30, og besøket var en heller dårlig opplevelse. En kald tunfisk-tallerken, reker med artisjokker som fremstod som en tykk, mørk og smakløs grøt, en usaltet havabbor servert i folie, vi bestilte boble-vann og fikk uten, en noe forvirret og trett kelner, feil regning med en ekstra vin og to ekstra "pan". Ekstra morsomt at El Trillo selv innså fiaskoen, tre personer fra stedet stod nemlig og snakket om Trip Avvisor da vi gikk.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Årstein E
Anmeldt 27. desember 2015

God mat til en grei pris, meget hyggelig betjening vinkartet var ganske bra og maten likeså, ja det er det er i november og synes det var litt kaldt i lokalet men de hadde ingen oppvarming, helhetsinntrykket blei litt dårlig på grunn av nettopp dette.

Dato for besøk: november 2015
1  Takk, alfonso j
Anmeldt 13. juli 2015

Her var det hyggelig å spise. Noen av bordene har flott utsikt til Alhambra.
MEGET god service!
Etter maten MÅ du/dere ta en tur opp på Plaza de San Nicolas (rett bak restauranten) for å se på den fantastiske utsikten og folkelivet.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, BOSHaugesund

Reisende som så på El Trillo Restaurante, så også på

Granada, Granada (provins)

Har du vært i El Trillo Restaurante? Del dine erfaringer!