Anmeldt 9. juli 2018

Bodde her 2 døgn I juni 2018, og det angrer vi slett ikke på. Det vi vil huske best fra oppholdet var de fantastisk hyggelige og hjelpsomme resepsjonistene. Eneste som trekker ned var at det bassenget de har på taket er mer eller minde en "vits", lite basseng og overfylt med folk som nesten ligger opp på hverandre. Vi kom oss fort ned på rommet, og ut på byen ja .... Sevilla er en fantastisk by, så å ligge ved en bassengkant ville uensett ikke hatt prioritet hos oss. Ellers er dette hotellet å anbefale på alle mulige måter.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Svesa
AnaM_Diaz, Guest Experience på Hotel Becquer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2018

Dear Svesa,

Thank you very much for taking your time and effort to write this review on TripAdvisor!

To know your overall impression of the hotel and that you were able to enjoy most of the facilities and services that we offer, satisfies us. We’re happy to know that you felt well taken care of by the staff, our aim is help you to enjoy your stay from beginning to end. We consider that our terrace is a good place to have a great time after a long day visiting the city. As you said, the terrace and the pool have limited space because we are in the city centre of Seville.

We appreciate so much your recommendation and we all are looking forward to your new visit.

Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Sevilla er virkelig en av favorittbyene mine i Spania, og dette hotellet bidrar til en fantastisk opplevelse av de ulike severdighetene byen har å tilby. Hotellet er sentralt plassert i nærheten av alt fra buss fra/til flyplass, gamlebyen, restauranter, kanalen, katadralen, Alcazar, etc. Gjestene blir tatt veldig godt i mot av hyggelige ansatte, frokosten er variert med mye pålegg og ferske brødvarer, og rommene rene. Ønsker du å avkjøle deg finnes det et basseng på taket med utsikt over byen. Anbefales

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, geikki
AnaM_Diaz, Guest Experience på Hotel Becquer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Dear geikki,

First of all we would like to thank you for choosing Hotel Bécquer for your trip in Seville and taking the time to write a review.

It's great to know that Seville is one of your favourite city in Spain and that we have contributed to it! We're happy that you could visit comfortably main attractions in the city thanks to our great location, easily accessible and near main attractions. We appreciate that you point out cleanliness, staff and buffet breakfast. We agree with you, our terrace is a fantastic place to relax after a long day visiting the city.

We’re looking forward to welcoming you with open arms!

Anmeldt 24. februar 2016 via mobile enheter

Sevilla er en liten by men veldig vakker! Hotellet er bare et par skritt fra noen viktige historiske monumenter og det beste shoppingområdet! Gå ut av hotellet og gå til høyre for å finne kanalen AlfonsoXIII og på den andre siden av kanalen er gaten der du finner fantastisk mat, spesielt tapas! Manuel i resepsjonen var svært informativ. De ga oss et stort rom og frokostbufféten var en stor fordel. Rommene var rene og ryddige. Siden vi ikke kunne få engelske kanaler på TV og søkte deres hjelp, ble jeg overrasket over at innen et minutt noen var der for å fikse det. Du er kommer ikke til å angre på ditt opphold her. Hvis du har en forespørsel ikke en gang relatert til hotellet, som sightseeing, Exchange, osv. er de der for å hjelpe deg. Flotte Sevilla ... Flotte Mennesker.

Takk, bishakhab2016
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.in. Vis original
Anmeldt 24. februar 2016

Dette er et svært komfortabelt hotell godt plassert i nærheten av elva og ti minutter fra katedralen. Frokosten er spesielt bra, og personalet er informative og hjelpsomme. En morgen hadde vi ikke varmt vann, men når vi rapporterte problemet ble det fikset umiddelbart. Jeg vil gjerne bo her igjen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Stephen B
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 24. februar 2016 via mobile enheter

Takk, bishakhab2016