“Spennende bygg.”

Privat tur: Guggenheim Bilbao Museum
Vurdert som nr. 1 av 126 ting å gjøre i Bilbao
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 26. september 2017

Bygget var vel så morsomt som mye av kunsten. Litt for mye videoinstalasjoner. Morsom kunst på utsiden og en flott labyrint i rustet stål inne. Bin there done that.

Takk, kristian438

Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

Et spennende og spesielt byggverk som må sees når man er i Bilbao. Teknisk utforming og bruk av Titan pirrer nysgjerrigheten. Om man ikke ønsker å bese kunstutstillingen, så anbefales et dypdykk i familien Guggenheims historie.

Takk, Brit H
Anmeldt 7. september 2017

For et bygg!! En blir helt målløs i møte med et slikt byggverk. Fasadene er kledd med titan-plater og sandstein. Byggets former er unike, så alt møtet med fasadene tar pusten fra deg. Går man inn, imponeres en enda mer av arkitektens kreativitet. Dette kan ikke beskrives, det må oppleves.

Takk, Henning L
Anmeldt 27. august 2017

I mange år har jeg drømt om å få besøke dette fantastiske byggverket. Eksteriørmessig helt fantastisk - uten sidestykke. Inne er det massevis av opplevelser, billedkunst, skulpturer og installasjoner. Kjente og ukjente kunstnere (for meg). Anbefales på det sterkeste!

Takk, Karsten B
Les flere anmeldelser
Anmeldt 9. mai 2017 via mobile enheter

Alle har hørt om det - nå var det vår tur! Ok pris, men savnet en 24 timers billett! En dag er for kort tid, så det bør være et to-dagers pass eller at billetten er gyldig i to dager (til en litt høyere pris). Mye flott å se, men sure fjes blant vaktene!

Takk, torkil t

Reisende som så på Guggenheim Museum Bilbao, så også på

Bilbao, Province of Vizcaya

Har du vært i Guggenheim Museum Bilbao? Del dine erfaringer!