Anmeldt 30. september 2016

Etter som hotellet holder til i byens tidligere operabygg fra 1916 hadde jeg ventet litt Art nouveau-stil, men det er bare fasaden (som hotellet deler med Casino). Selve hotellet er tilbaketrukket fra andre etasje og oppover. Når det er sagt: meget moderne, stilig, og med en enormt stor og god seng. Kjedelig? Ja, spisesal/restaurant og lobby-baren frister ingen. Men hjelpen er nær: Til høyre ut av hotellet, tre kvartaler ned "hotellgaten" og du kommer til Ledesma og byens heftigste restaurantområde.

• Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, jandit2015
Sercotel C, Director General på Sercotel Coliseo Bilbao, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2016

Kjære Jandit:
Uttalelsen av våre kunder er vår beste referanse for forbedring og det er derfor din kommentar er svært verdifull for oss.
I løpet av noen måneder lenger har vi noen restaurant i første etasje, mens det er sant at vi i dag har Cafe Bar og Romservice Service for å utvide neste år tidsplaner.
Håper at disse problemene ikke hindrer fremtidige besøk til hotellet vårt, får mine varmeste hilsen,
Alvaro Saiz, direktør

Anmeldt 5. juli 2016

Veldig bra beliggenhet for å utforske Bilbao. Store og fine rom, veldig gode senger. Litt dårlig lys på badet! Oppleve en reservert og litt manglende service fra resepsjonen, ikke veldig hyggelige. Men vi hadde ikke behov for hjelp annet enn å bestille en ekstra natt, som vi fikk uten problemer men til dobbel pris.

• Opphold: juni 2016, reiste som et par
Takk, Cathrine Elizab... T
Sercotel C, Director General på Sercotel Coliseo Bilbao, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2016

Dear Cathrine:
First of all , we would like to thank you for the time you took to fill in our satisfaction survey.
Our customers are our best reference for improvement and that is why your comments are very important to us.
We follow up your observations to the relevant departments immediately.
Hoping that these problems do not prevent future visits to our hotel, receive my best regards
A.S, Director.

Anmeldt 30. juni 2016

Hotellet ligger ganske nøyaktig midt mellom alt som er verdt å få med seg i Bilbao. Grei gangavstand til gamlebyen, Guggenheim, i tillegg til bydelen der hotellet ligger, hvor det er masse spennende steder å spise å sosialisere. Rommet vi hadde (standard dobbel) var romslig, stilig, rent og med en diger god seng. Vi spiste ikke frokost der, på grunn av all den deilige maten på barene rundt i området.

• Opphold: juni 2016, reiste som et par
Takk, PJOTromss_Norway

Kjære herr / fru
Først av alt takk for den tiden det tar å fylle vår tilfredsstillelse spørreskjema.
Trasmitiré til teamet dine kommentarer, fordi for oss alle, kundetilfredshet er vårt hovedmål, og derfor oppnå dette er vår største belønning.
Håper å se deg snart igjen på hotellet vårt, får mine varmeste hilsen,
A.Ş, Director.

Anmeldt 1. oktober 2015

Perfekt beliggenhet, bra service, bra rom, ok frokost, eget trimrom og moderne design. Vi var ikke så fornøyde med renholdet på rommet; ikke nok håndklær og etter at vi var uheldige og knuste et glass på badet, ble det ikke ordentlig ryddet opp. Glassbiter flere steder på gulvet.
Ellers et veldig bra hotell. Anbefaler oppgradering til executive rom eller hva det heter. Stort flott rom.

Romtips: Velg oppgradering. Et av de få hoteller der det lønner seg.
  • Opphold: oktober 2015, reiste som et par
Takk, Thore S
Anmeldt 14. oktober 2014

Smakfult innredet hotell med svært god beliggenhet. Gangavstand til det meste.
Velsmakende frokost med godt utvalg. Vi hadde rom inn mot atrium og hørte ikke en lyd om natten eller tidlig morgen. Savnet litt bedre utvalg i toalett artikler på bad. Kun en type shampo/dusjsåpe som gjorde håret helt umulig. Hadde vært fint med en balsam og gjerne bodylotion.
Dette er selsagt småting og jeg anbefaler hotellet på det varmeste.

• Opphold: oktober 2014, reiste på forretningsreise
Takk, Elisabeth190502