Anmeldt 25. september 2018

God beliggenhet nær det gamle byen og senter, og rene rom (litt myke madrasser synes jeg). Frokost med stort utvalg av sunne produkter, juice og smoothie. Moderne interiør med åpent baderomsløsning ;). Anbefales

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Barcelo Hotels & Resorts
Takk, dorotad921
Anmeldt 16. juli 2018

Sentralt hotell nærme gamlebyen. Gode senger å sove i, rent og pent. Fin moderne stil i lobbyen med flere soner til å slappe av . God kvalitet på maten, vi spiste et kveldsmåltidet der. Hyggelig betjening :-)

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Barcelo Hotels & Resorts
Takk, bsaune452574
Anmeldt 26. september 2017

Hotellet skårer på god beliggenhet. Rommet var bra, men akkurat det rommet vi hadde lå i 1.floor og var sikret med låst gitter på utsiden av vinduet ikke bra for brannsikkerhet. Grei lobbybar og gode senger. Gode blendingsgardiner.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, kristian438
Anmeldt 16. februar 2017

Moderne og behagelig hotell. Litt bortgjemt inngangsparti men til gjengjeld stort og flott innvendig. Rene og ryddige rom. Sentral beliggenhet med gangavstand til det meste. Fantastisk frokost med stort utvalg og god kvalitet!

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, frodehakon
BilbaoNervion, Director General på Barcelo Bilbao Nervion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2017

Dear Guest,

Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Barceló Bilbao Nervión; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay.
It will be a pleasure welcoming you back in a near future.
Best regards,

Anmeldt 9. juni 2016 via mobile enheter

Fine, trendy rom. Frokosten var god og rikholdig. Bar som stenger kl 24.00 og mingleområde i foajeen. Et kvarter i taxi fra flyplassen. Vi spaserte langs elven i ca 15 min til Guggenheim museet. Vennlig betjening. Opplevde at vi fikk god valuta for pengene.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, IngridBie
BilbaoNervion, Director General på Barcelo Bilbao Nervion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2016

Thank you again for sharing your impressions with us. We are happy to know that you like the design of our hotel and the quality of our breakfast which we constantly try to innovate.
We are looking forward to welcoming you back soon in our hotel in the near future.

Yours sincerely,