TripAdvisor
San Sebastián - Donostia
Publiser
Innboks
Søk

“Skitten plass og bein i maten”
Anmeldelse av Beti Jai Berria

Beti Jai Berria
Vurdert som nr. 317 av 917 Restauranter i San Sebastián - Donostia
God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Fant flere bein i maten, men det var ikke respons fra personalet. Skitne gulv ble sopet mens vi satt å spiste, ekkelt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Agbirkel

Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Spiste flere retter i resturanten. Nydelig mat, flotte retter, servert av et hyggelig personale. Vi satt og såg på tilberedning av maten. Flott opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ernest A
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Grei mat en travel lørdagskveld, og selv om det var fullt fikk vi sitteplass inne. Litt travelt og fabrikkaktig, men greit nok.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Geir O
Anmeldt 1. august 2016

Kjempespennende mat i restaurant menyen. God service, de forklarer innholdet i maten og hvordan det bør spises. Velg rettene dine fra spesialitet menyen, fem til seks retter er perfekt.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, _ntes
Anmeldt 8. juni 2014

Dette spisestedet var lyst og trivelig. Det var godt utvalg av pintxos, både tradisjonelle og noen litt mer moderne. Maten smakte bra og servicen var ok.

Dato for besøk: mai 2014
    • Atmosfære
Takk, Svanhild H

Reisende som så på Beti Jai Berria, så også på

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

Har du vært i Beti Jai Berria? Del dine erfaringer!