Anmeldt 26. september 2017

God standard gode senger og bra blendingsgardiner. Tok seg godt betalt for frokost så den ble kjøpt andre steder. Ligger 15 - 20 min spasertur fra sentrum. Hadde et fint område for svømmebasseng og solstoler. Korrekt betjening. Pent lokalområde men ikke noe særlig utsikt fra hotellrommet vi så parkeringsplassen og naboleiligheter.
Vi var i samme tidsrom som filmfestivalen og det medførte nok at prisen var ekstra høy.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, kristian438
Anmeldt 8. august 2017

Lang bakke opp til hotellet fra bussholdeplassen. Pent hotell, litt kjedelig resepsjon og barområde. Rommet ok, men bærer preg av at det er en stund siden oppussing. Stor, god seng. Liten balkong med to stoler. Ingen utsikt fra 2. Etg. Svømmebassenget var veldig fint, badevakt hele tiden, gratis håndklær og gode solsenger. 15-20 min gange til stranden. Hotellet hadde gratis shuttlebuss, men man måtte reservere plass på forhånd.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, NoLaHo
Bcostavasca, General Manager på Barcelo Costa Vasca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Dear Guest,

Firstly we would like to thank you for choosing our Barceló Costa Vasca hotel for your holidays in San Sebastian and for the review you shared on Booking, all of your kind words about your stay with us are great to hear.

We are sincerly sorry to read your dissatisfaction with the view from your room.

We also would like to thank you for your highlight on the comfort of our beds because at Barceló we are fully aware that a basic function in any hotel is to guarantee comfortable and satisfying nights' sleep to our guests, therefore we pay the finest attention when it comes to choosing the mattresses for our beds.

Moreover we are glad you enjoyed the beauty of our pool area as well as the comfort of our sunbeds.

Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Best Reagard,

The Hotel Management
Barceló Costa Vasca

Anmeldt 26. juni 2016

Vi har akkurat tilbrakt 5 døgn på Barcelo Costa Vasca, og er veldig fornøyd med oppholdet. Hotellet ligger i et rolig boligområde. Det tar ca 7 minutt å gå ned til Ondarreta stranden og ca 30 minutter å spasere langs promenaden til gamlebyen. Går du snarveien bak Miramarpalasset korter du ned turen noe. Dersom du ikke ønsker å gå, har hotellet minibuss service som går fra hotellet tre ganger i timen fra kr 13:00. Du bestiller plass på bussen i resepsjonen. I tillegg er det busstopp rett utenfor hotellet, hvor i allfall to ruter går.
Vi hadde to rom; ungene hadde et stort rom uten balkong, og vårt var endel mindre men med balkong. Rommene var rene og praktisk innredet. Frokosten var god og variert, og det var ikke problem å finne bord. Det var også mulig å spise frokosten utendørs. Bassengområdet var fint og velholdt, med solsenger, bassengbar og restaurant. Veldig deilig å ha mulighet til å slappe av i hotellhagen, etter å ha trasket rundt i byen.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Hellebor
-XperienceManager-, Guest Relations Manager på Barcelo Costa Vasca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2016

Dear Sir Hellebor

Tusen takk for å velge oss som et hotell i San Sebastian. Din mening er det viktigste. Vi håper å se deg igjen i San Sebastian.
tusen takk. Kom snart tilbake

Mario Peralta
Guest Experience Manager
Barceló Costa Vasca

Anmeldt 25. juni 2014

Stort og praktisk hotel med en bar der du kan kjøpe småretter, en restaurant med rimelig og grei mat og god service, svømmebasseng og solsenger for de som ikke vil på stranda og nærme det meste. 10 min gange til stranda, 10 min med buss til gamlebyen med alle sine spisesteder. Greie rom, rent og med god service. Minus for plasseringen midt i et boligområde og for uteområdet til baren som ser ut som en minigolfbane. Men er du i San Sebastian tilbringer du antagelig ikke kveldene i hotelbaren...

Dato for oppholdet: juni 2014
3  Takk, Pantertante
Anmeldt 5. oktober 2013

Et meget fint hotell litt utenfor San Sebastian ca 10 min. å gå ned til strandpromenaden. Hvis ikke var det taxi eller buss nr. 16 som stoppet rett utenfor hotellet.
Prøvde også restauranten og maten var god og det var frokosten også. Hyggelig hotell-betjening. Var der sent i september.og selv om svømmebassenget egentlig skulle være stengt fra slutten av august, holdt hotellet svømmebassenget åpent.
Hadde superiorroom med liten balkong, det kan anbefales.

Dato for oppholdet: september 2013
  • Reisetype: Reiste med venner