“Familievennlig strand”

og oppover
San Sebastián Hop-On Hop-Off Sightseeing Tour
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 11. juli 2016

Fin og relativt langgrunn strand. Flotte bølger som slår inn stort sett hele dagen. Badebrygge med stupebrett et stykke ut i vannet. Det leies ut parasoller, strandstoler, wakeboards og diverse vannsportsutstyr på stranden. Toalettfasiliteter, dusjer og oppbevaringsbokser. Badevakter på stranden og flagg som varsler om det kan bades eller ikke. Ved høyvann (fra tidlig ettermiddag) går vannet høyt opp på stranden slik at det danner seg kulper som er perfekt for de minste barna.

Dato for opplevelse: juni 2016
2  Takk, Tombre1

Anmeldt 23. oktober 2015

Flott strand, veldig rent og pent. Hyggelig strandservering med både mat og drikke. Vi var der i september, og da var det ikke noen strandstol og parasollutleie, det savnet vi, men det er det kanskje i høysesongen? Trygt og godt med vakthold fra Røde Kors.

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, Steinar_K_Lillesand
Anmeldt 7. september 2014

Perfekt sted å tilbringe ettermiddagen etter lunch, deilig sand og klart vann, stor forskjell mellom høyvann og lavvann, litt trangt ved høyvann, perfekt bukt og utsyn!

Dato for opplevelse: september 2014
Takk, DagJohansen
Anmeldt 29. april 2014

La Goncha er en utrolig flott Strand og veldig flott å spasere langs på vei inn til sentrum. Den er helt topp for en løpetur, soling, bading og surfing.

Dato for opplevelse: april 2014
Takk, Kari-Mette R
Les flere anmeldelser
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 17. mars 2011

Vi spaserte langs denne stranden da vi besøkte San Sebastian, den er vakker. Vi var der i vintermånedene, og selv da satt det mennesker i sanden og nøt solstrålene. Jeg vil definitivt komme tilbake her om sommeren for å nyte stranden på ordentlig.

1  Takk, CanadianinBatonRouge
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original

Reisende som så på La Concha Beach, så også på

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

Har du vært i La Concha Beach? Del dine erfaringer!