“Deilig spasertur på stranden”
Anmeldelse av La Concha Beach

La Concha Beach
Bestill på forhånd
USD 14,02*
og oppover
San Sebastián Hop-On Hop-Off Sightseeing Tour
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet vårt lå ved den ene enden av stranden og vi spaserte heller på stranden når vi gikk frem og tilbake mellom hotellet og sentrum.

Takk, Hege K

Anmeldt 11. juli 2016

Fin og relativt langgrunn strand. Flotte bølger som slår inn stort sett hele dagen. Badebrygge med stupebrett et stykke ut i vannet. Det leies ut parasoller, strandstoler, wakeboards og diverse vannsportsutstyr på stranden. Toalettfasiliteter, dusjer og oppbevaringsbokser. Badevakter på stranden og flagg som varsler om det kan bades eller ikke. Ved høyvann (fra tidlig ettermiddag) går vannet høyt opp på stranden slik at det danner seg kulper som er perfekt for de minste barna.

2  Takk, Tombre1
Anmeldt 23. oktober 2015

Flott strand, veldig rent og pent. Hyggelig strandservering med både mat og drikke. Vi var der i september, og da var det ikke noen strandstol og parasollutleie, det savnet vi, men det er det kanskje i høysesongen? Trygt og godt med vakthold fra Røde Kors.

Takk, Steinar_K_Lillesand
Anmeldt 7. september 2014

Perfekt sted å tilbringe ettermiddagen etter lunch, deilig sand og klart vann, stor forskjell mellom høyvann og lavvann, litt trangt ved høyvann, perfekt bukt og utsyn!

Takk, DagJohansen
Les flere anmeldelser
Anmeldt 29. april 2014

La Goncha er en utrolig flott Strand og veldig flott å spasere langs på vei inn til sentrum. Den er helt topp for en løpetur, soling, bading og surfing.

Takk, Kari-Mette R

Reisende som så på La Concha Beach, så også på

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

Har du vært i La Concha Beach? Del dine erfaringer!