“Veldig bra beliggenhet.”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: La Llotja-Born
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Imøtekommende og veldig hyggelig betjening. Maten var ypperlig og servicen veldig bra. Vi kommer gjerne tilbake en annen gang

Dato for besøk: september 2021
Takk, Elisabethopland

Anmeldt 13. november 2019 via mobile enheter

Vi startet med hver vår drink før vi bestilte hovedrett. Nydelig spareribs og lamb, slow cooked. Helt utsøkt.

Til dessert valgte vi pannacotta og mascarponekrem. Nydelg.

Rutikkt hyggelig miljø med vennlig og serviceinnstilt personale.
Kan anbefales.

Dato for besøk: november 2019
Takk, kariannevik
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og service som alltid!3 gang vi besøker La Paloma.Ikke vanskelig å forstå at mange velger å spise her,alltid fullbooket!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Line J
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, hyggelig betjening. Bestilte fire tapasretter med brød og aioli. Eneste vi synes var synd var at rettene ikke ble servert samtidig, men kalde retter først og deretter varme. Ellers ypperlig :)

Takk, Sareliesk
Anmeldt 12. november 2018

Nydelig mat, hyggelig betjening og en topp opplevelse i november.

Til tross for at vi ikke hadde bestilt bord, fikk vi bra plassering.

Anbefales til tapas.kveld.

2  Takk, Ba G

Reisende som så på La Paloma, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i La Paloma? Del dine erfaringer!