“Bra Cocktails!”

Vurdert som nr. 355 av 2 608 Restauranter i Palma de Mallorca
God for: Romantisk, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Vurderer du Bar Abaco? Besøk heller heller dette stedet. Flotte lokaler, hyggeligere betjening, og her vet de hvordan man lager cocktails. Prøv Japanese Caiprinha, særdeles god!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 218st_lee

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Det tyter med folk i Palma nå i ferien. Reine maurtua. Vi fant denne perlen rett ved noen av de travle gatene. Rask og hyggelig servering. Vårrullene her er uforglemmelige.
Anbefaler et besøk for lunch /brunch.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 636TomL
Anmeldt 13. april 2019

Vi spiste her flere ganger da det både lå sentralt, var meget hyggelig betjening, og hadde bra mat. Vi spiste her både til lunch og til middag, samt stakk innom også for en forfriskning når vi gikk forbi.

Dato for besøk: april 2019
Takk, GeirAK
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

En «pust i bakken» fra trange gater med mye folk. Dyrt, men god mat og drikke.
Vi spiste burger, pizza og rigatoni. Det gikk raskt og det var nok mat.
En dyr restaurant, men bra.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tronbakkejordh
Anmeldt 22. mars 2018 via mobile enheter

Det er midt i mars måned, litt kalt ute når vi vandrer gatelangs i Palma. At vi havnet på denne kafé’n var tilfeldig, men hyggelig. Vi valgte en club sandwich med kylling som var svært smakfull. Mye mat til helt Ok pris.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Ingar N

Reisende som så på Cappuccino Grand Cafe, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i Cappuccino Grand Cafe? Del dine erfaringer!