“Super mat opplevelse”

Vurdert som nr. 160 av 2 605 Restauranter i Palma de Mallorca
Omgivelser: La Llotja-Born
Omgivelser: La Llotja-Born
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Martin vår servitør var helt fantastisk maten og vinen her var helt fantastisk! Vår beste restaurant i Palma anbefales!

Dato for besøk: september 2021

Anmeldt 1 uke siden

Anmeldt 1 uke siden

Reisende som så på The Merchants Palma - Steak & Grill, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i The Merchants Palma - Steak & Grill? Del dine erfaringer!