Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig bra hotell og sentralt med den store handlegata like rundt hjørnet. Betjeningen er svært behjelpelig og gir gode råd om gode restauranter etc. På hotellets tak er det et lite basseng med solsenger som er et pluss på varme dager. Vi koste oss også på restauranten i toppetg med nydelig mat og livemusikk et par dager i uka. Kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, 683lailam
Francisco B, Gerente på Hotel Saratoga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2017

Kjære Laila M,
Takk for hyggelig tilbakemelding angående oppholdet ditt her hos oss. Jeg er glad for å høre at du hadde det fint og jeg håper vi får gleden av å ha deg som vår gjest igjen i fremtiden!
Guest Relations Manager

Anmeldt 21. september 2017 via mobile enheter

God standard, bra renhold, boblebad på rommet, to bassenger, hyggelig service, bra frokostbuffet og kort vei til shoppinggate, katedralen og ca. et kvarter å gå til stranda. Vi overnattet bare to netter, men hadde gjerne vært lengre.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Petra H
Francisco B, Gerente på Hotel Saratoga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2017

Dear Petra H,

It is a pleasure for us to read you enjoyed your stay at Hotel Saratoga during your visit to Palma. Thank you for sharing your experience with all Tripadvisor community and us, and all your good feedback.

We are looking forward to welcome you back soon at Hotel Saratoga.

Best regards,

Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Flott hotell. Passer fint for voksne. To bassenger. God standard på rom. Bra beliggenhet. Pass på å få deg rom med utsikt. Her kommer dere til å kose dere. Kort veg til shopping og strandpromenade. Hipp hipp.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, JosteinAng
Francisco B, Gerente på Hotel Saratoga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2017

Kjære JosteinAng,
Hotel Manager

Anmeldt 13. mai 2017 via mobile enheter

Deilig hotell veldig sentralt i Palma, utendørs basseng, nydelig frokost. Liker ikke dobbelt dyne og det var ikke så lett å få, men ordnet seg til slutt( må be om singel duvett, "uttales duvej") . Takterrasse med basseng og bar finnes også. Hørte ikke trafikk med døren lukket, bra airconditionen .

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 10Derten
Francisco B, Gerente på Hotel Saratoga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mai 2017

Kjære 10Derten,

Guest Relations Manager

Anmeldt 14. september 2016 via mobile enheter

Byr på det du forventer ! Ligger sentralt nær handlegater, høflig betjening, takterasse med god utsikt , frokosten byr på det man trenger . Lite å utsette totalt sett - et sted vi kan komme tilbake til !

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Arild L