Ulike måter å oppleve Catedral de Mallorca på
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Fin katedral med dekor og beliggenhet. Ligger ut mot sjøen og er vannspeil oppe på en høyde. Fint med tilknyting til resten av sentrum.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, aleandrab
Anmeldt 17. oktober 2018

Palma kan oppleves som veldig varmt, så kle deg riktig og pass på at du har vann med deg når du rusler rundt, for det tar noen timer å få med seg det meste av denne digre katedralen.Her kan du velge å leie en guide, eller du kan rusle rundt på egenhånd.

1  Takk, elisabethgrude
Anmeldt 15. oktober 2018

Katedralen i Palma køyer seg inn i rekkene med vakre katedraler rundt om i Europa. Altertavlen fra Italia i moderne stil kan jeg personlig styre min begeistring for! Resten var utrolig vakkert!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, tomrR7042QX
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Flott bygning og arkitektur, er verdt ett besøk. Var ikke inne, men fantastisk å gå rundt og kikke. Flott utsikt!

Takk, 870Linda
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Familie på fem, med tre barn.
Foreldrene var selvsagt imponert over byggverket, men det var jammen 8 og 13 åringen også
Måtte bære vogna med minsten i noen trapper, men det var verdt det.
Anbefaler å ta turen!

Det var stengt for inngang denne dagen, men vi tok en god runde utendørs.

Takk, Merete V