“Det beste ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Helt fantastisk sted. Topp kvalitet på råvarer hele veien gjennom menyen. God service. Fint men avslappet sted. Ps
Anbefaler vinen på bildet

Dato for besøk: august 2018
Takk, Cathrine1302

Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde ett veldig hyggelig besøk her med god mat i hyggelige lokaler :) Servitøren var dog litt uoppmerksom på at vin& vann flaskene var tomme. Samt at vi måtte vente litt vel lenge på å få betale! Maten & vinet var godt iallefall selv om servicen kunne vært litt bedre!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Guccilpa
Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

En helt super kveld med fantastisk god mat og super service. Personlig stemning og ønsket egentlig å ta hele måltidet på nytt da det var over for vi koste oss sånn.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Helle N
Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde både indrefilet og biffpasta, samt tiramisu til dessert. Trivelig betjening gjorde dette til en vellykket kveld!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, jkse_no
Anmeldt 8. august 2017 via mobile enheter

Har vært her mange ganger helt siden det åpnet. Aldri blitt skuffet, ei heller denne gang.

Bra service og god mat. Personlig synes jeg beef raviolien er veldig god.

I sesong må du bestille bord og du bør legge opp til forrett, hovedrett og dessert. Flere av rettene er helle små enn store.

Dato for besøk: august 2017
Takk, OleChristianFagerl

Reisende som så på Ribello, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i Ribello? Del dine erfaringer!