“Kjempegod mat og service”
Anmeldelse av Sa Bodegueta

Sa Bodegueta
Vurdert som nr. 36 av 2 734 Restauranter i Palma de Mallorca
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Bar, Kafé
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Dette ble en positiv overraskelse! Snublet innom for lunsj i en helt tom restaurant. Maten var strålende, vinen var god, servicen i toppklasse og nydelig dessert

1  Takk, StineR27

Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat levert i koselige omgivelser både for barn og voksne. Servicen er god. Restauranten åpner kl 18.00.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Knut K
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

4 ulike retter og alle var meget fornøyde med hva de fikk. Fra Sea Bass, via and til kjøttboller. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Spit4
Anmeldt 23. november 2016 via mobile enheter

Spiste en tre-retters, veldig god forrett, god hovedrett men ikke så bra dessert. Hyggelig og pratsom betjening - bra sted for en matbit, men ingen helaften.

Dato for besøk: november 2016
Takk, FruOslo
Anmeldt 1. august 2016

Hvis du vil ha fancy luksus - styr unna. Vil du ha god mat, men masse smak, laget av gode råvarer - gå hit! Vi hadde et veldig hyggelig måltid her, og vi var alle sammen kjempe fornøyd med våre retter.
Ikke noe fancy, men veldig veldig godt :) Og veldig mye mat for pengene!

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, HeleneKaa

Reisende som så på Sa Bodegueta, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i Sa Bodegueta? Del dine erfaringer!