3 personer ser på dette hotellet
travelup.com
Vio.com
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi har bodd her i en uke i en juniorsuite. Vi er veldig fornøyde med stedet. Romslig, rent og delikat. Vi ble gjort oppmerksomme på event. støy fra nabobygget som renoveres. Det var ikke noe problem. Stille og fint. Veldig sentralt til alt i Palma. Vennlig og hjelpsomt personale. Et sted jeg vil anbefale til turister som skal bo i Palma . Veldig bra rett og slett

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Inspiration378594
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Supert hotell med fantastisk beliggenhet midt i hjertet av historiske Palma by
God service og utrolig hjelpsom betjening
De hadde mange gode anbefalinger, både for aktiviteter og restauranter
Deilig liten takterasse med fenomenal utsikt

Anbefales

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Gabriel J
Anmeldt 14. mai 2018

En liten gullgruve sentralt i gammelbyen. Rommet var egentlig en liten leilighet og veldig sjarmerende, stille og rolig. Gåavstand til gode restauranter og trivelig plasser i gammelbyen for ei øl eller et glass vin på kvelden. I tillegg veldig hyggelig betjening som hjalp til med alt av praktikaliteter.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, 689ketilk
Anmeldt 23. desember 2017 via mobile enheter

Koselige leiligheter i gamlebyen med gangavstand til det meste. Flott takterrasse med mini svømmebasseng. Bra trimrom for de spreke, og koselig bar for de tørste. Hyggelig og hjelpsom betjening. Kommer gjerne tilbake når det blir litt varmere.

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, 543pers
Anmeldt 23. mai 2017

Sentral beliggenhet i Gamlebyen. Gåavstand til shopping, katedral og den flotte Palma-bukta . Store flotte moderne rom. Takterrasse med et lite basseng. Prøvde ikke frokosten da det er flust med alternativer like ved.
Kan virkelig anbefale stedet.

Romtips: Juniorsuiter
Dato for oppholdet: mai 2017