“Middag”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat! Hjemmelaget fersk og god smak på all mat vi fikk og vi var 5 personer med forskjellige retter ( middag tapas ++ ) og god service:) Anbefales!! Vi kommer igjen

1  Takk, Nina H

Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Igjen hadde vi en hyggelig lunch i Palma. Vårruller og Risotto m kongereker. Ostekake med blåbær og kaffe! Bare herlig

1  Takk, fotoIngar
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Det er utrolig god stemning på dette stedet, med gatemusikanter. Betjeningen er veldig oppmerksom.Min kone bestilte fish and chips, og hun var fornøyd. Jeg bestilte ravioli, dette var en god rett men utrolig lite, passer mere som en forrett. Pris tatt i betraktning er mitt råd styr unna raviolien.

Takk, potteta
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Jeg og min forlovede bestilte "Thai rolls", "Mini gourmet burger with quail egg", "Biff tenderloin strips with season vegetables and potatoe baked", et glass med "Ederra Reserva" rødvin og til dessert så ble det "Chocolate coulant with ice cream" og "Fresh sliced fruit salad".
Alt dette var helt supert:)

Beliggenheten er bra, servicen veldig bra og maten og vinen var kjempe bra.
Prisen er ikke så ille den heller:)

Takk, Arne M
Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Vi kommer ikke utenom denne restauranten ved besøk i Palma.
Beliggende under svalende trær er servicen rask og hyggelig. Vi bestilte Platon Jamon, en tallerken med velsmakende spansk skinke, anbefaler å bestille Pan de Christel som passer godt til skinke retten.
Min ledsager bestilte Wok Langostinos som ble fremstilt på menyen som en Thai rett.
Meget skuffende, lite smak og en merkelig sammensetning med bla annet raspende gulrøtter og lite reker.

1  Takk, arild k

Reisende som så på Born8, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i Born8? Del dine erfaringer!