Ingrid M
4.7 km fra Hotel Cort
Gratis parkering
Se flere hoteller i Palma de Mallorca
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Etter 5 dager på et strandhotell var det deilig å komme til hotel Cort, vi ble mottatt av en strålende dame i resepsjonen sammen med hotellets manageren, vi fikk en drink mens bagasjen ble levert på rommet. Beliggenheten på hotellet er så sentralt man kan bo i Palma. Rommet i 3 etg var meget elegant og luftig mange designe bøker og med 2 vinskap fantastisk seng sengetøy og puter, i tillegg en putemeny😀badet var delikat og med deilige badeprodukter, det var også to vinskap, med gode viner. Frokosten ble nytt på utsiden av hotellet under et 300 år gamle oliventre. Frokosten var topp og ingen ting manglet, servicen var også den beste. På taket var det solsenger og et lite basseng som gjorde nytten😀 skal du ha det lille/store ekstra så er Hotel Cort plassen og være

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, JanGHalvorsen
Anmeldt 24. juli 2017

Vi bodde 2 netter på dette koselige hotellet som har 4 stjerner, men som godt kunne har vært et 5 stjerners hotell. Rommene var store og sengen likeså, slik at vi fikk en god natts søvn. Delikate toalettartikler sto på badet.
Beliggenheten er perfekt på Placa de Cort i gamlebyen og med alt i nærheten som shopping, restauranter og den kjente Katedralen.
Servicen var veldig bra og vi fikk en fin mottakelse ved ankomst og ble servert en velskomstdrink mens vi ventet på at rommet skulle bli klart.
Frokosten (ala carte) ga en flott start på dagen med deilig ferskpresset appelsinjuice og kaffe.
Hotellet kan absolutt anbefales og jeg kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Anita Fjell M
Tone A, General Manager på Hotel Cort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Takk for din fine omtale. Det er alltid den beste motivasjonen nar gjestene vare er fornoyde! Haper a kunne onske dere velkommen tilbake!

Anmeldt 24. mai 2017

Utrolig hyggelig og lekkert lite hotel i hjertet av Palma. Nydelige rom med de beste senger. Lekre toalettartikler på badene. Stille og rolig. Ligger midt i shoppingområdet med kort avstand til katedralen og det meste. Fantastisk service og hyggelig betjening. Flott a la carte frokost. Dette må jo være byens beste hotel. Kan virkelig anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Helene C
Anmeldt 29. august 2016

Et behagelig sted å være gjest! Koselig hotell med alle fasiliteter som har en super beliggenhet. Trivelig restaruant med a la carte frokost samt lunsj og middags tilbud. Intimt og hyggelig i flotte omgivelser med den beste service.

Dato for oppholdet: august 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, jannickenk
Anmeldt 14. juni 2015 via mobile enheter

Hotellet er ligger veldig bra til i sentrum av gamle byen med kort gang avstand til alt. Hotellet er lite og intimt med nydelige rom, utrolig god seng, innredet delikat med bra med lesestoff om Palma og Mallorca blant annet. Personalet er svært hyggelige og profesjonelle som hjelper med det man lurer på.
Frokosten fikk vi servert på torget utenfor i sola og den var kjempe god.

Virkelig et hotell som kan anbefales og vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, Amund H