“Flott restaurant med god beliggenhet i gamlebyen”

Sadrassana Restaurant Cocteleria
Bestill bord
I morgen
20:00
Vurdert som nr. 53 av 2 732 Restauranter i Palma de Mallorca
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservater
Anmeldt 10. september 2018

Jentegjengen på 5 var svært fornøyde med måltidet hos Sadrassana og anbefaler det gjerne videre. Her er det litt mer "voksent" miljø, og maten blir servert med sølvfat. Interiøret er lekkert og personalet effektive. Litt små porsjoner på enkelte retter. Dette er nok ett sted for en 3-retters. Anbefales!

Takk, sofiehnilsen
Estelle L, Public Relations Manager på Sadrassana Restaurant Cocteleria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Dear Sofie,
Thank you for your time on this comment.
We are glad to hear you enjoyed our restaurant and hope to see you again soon.
Kind regards.

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat! Jeg bestilte indrefilet av okse og min samboer biff «Japanese style». Begge var helt nydelig med tilbehør. Interiøret var også meget lekkert og veldig hyggelig personale. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 868susannes
Estelle L, Director de Relaciones Públicas på Sadrassana Restaurant Cocteleria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Dear Susanne,
Thank you for visiting Sadrassana and sharing your experience on Tripadvisor.

Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Vi var en jentegjeng som fikk bord litt for oss selv i et lekkert rom. Maten var flott anrettet og ble servert med sølvlokk.
Min mat var noe kjedelig, men flere av de andre var veldig fornøyd med maten.

Tror kelner var litt fersk og hadde ikke helt peiling.

Toalettbesøket var noe underlig, med kunst i 2. etg.

Alt i alt var det en flott kveld.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, cathrinej2014
Estelle L, Director de Relaciones Públicas på Sadrassana Restaurant Cocteleria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2017

Dear Cathrine,
We are glad to hear you enjoyed your time at Sadrassana.
We hope to see you again in the future.

Anmeldt 18. september 2017

Vi hadde ikke reservert bord, men vi fikk et bord ute på tross av stor pågang. Vi opplevde at de strekkte seg for å finne en løsning, veldig bra. Mat og drikke smakte fortreffelig og servicen var usedvanlig bra. Dette gjorde at vi besøkte restauranten igjen noen dager senere sammen med et vennepar. Også denne gangen hadde vi en veldig positiv opplevelse, både av mat, drikke og service. Restauranten anbefales.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 598einarw
Estelle L, Public Relations Manager på Sadrassana Restaurant Cocteleria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2017

Dear Einar,
We are glad to hear you enjoyed your time at Sadrassana.
We hope to see you again in the future.

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Veldig god mat. Hovedrettene (vi spiste fisk) var fantastiske, det eneste å utsette var at porsjonene ikke var kjempestore. Desserten var også veldig god. Har også tapas og småretter.

Dato for besøk: august 2017
2  Takk, Elin Elisabeth N
Estelle L, Public Relations Manager på Sadrassana Restaurant Cocteleria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Dear Elin,
It is fantastic that you have enjoyed Sadrassana, we are glad to know that you liked it, our staff goes out of their way to make everything go well.
Thank you for your choice,
We look forward to seeing you in the future,
Best Regards

Reisende som så på Sadrassana Restaurant Cocteleria, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i Sadrassana Restaurant Cocteleria? Del dine erfaringer!