“Fantastisk!!!”

Vurdert som nr. 20 av 2 285 Restauranter i Palma de Mallorca
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9 august 2017 via mobile enheter

Dette er en restaurant som har veldig god mat og til normalt prisnivå. De serverer hovedsakelig fisk, med bedre kvalitet enn i Norge.
Kelneren tøyser mye, og det er gøy de 5 første minuttene men ikke hele kvelden...men siden maten er helt i toppen booket vi umiddelbart bord 3 dager senere. Man må nemlig booke bord en stund i forveien, de er fullbooket et par dager frem.

Takk, Per Ove S
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11 mai 2017 via mobile enheter

Vi valgte denne restauranten fra Tripadviser og er fornøyd med valget. Vi spiste Piggvar for første gang og den sto til forventningen. Vi avsluttet med dessert og mitt valg havnet på Tiramasu, som var helt sinnsykt bra. Servicen var kjempe bra med gutter som behersket ord på flere språk og fleipet med gjestene med stor suksess. Anbefales på det sterkeste. Fiske vant nordmann...

Takk, Thor665
Anmeldt 28 september 2016 via mobile enheter

Et måltid i denne restauranten er et must når vi er i Palma.
Beliggenhet og en hjertelig velkomst er en perfekt ramme for et hyggelig måltid i et romantisk lokale.
Denne gang valgte vi Dover Sole, perfekt anrettet av en kunnskapsrik servitør. Meget vellykket. Vi gleder oss allerede til neste besøk.

Takk, arild k
Anmeldt 19 september 2016 via mobile enheter

Midt i gamlebyen i et flott lokale holder Palmas beste fiskerestaurant til. Vi har vært der for et par år siden og nå i går. Meget god service og rask levering. Vi spiste "Padrons Pepper" og reker i hvitløk til forrett og til hovedrett breiflabb med paprikasaus og grillede grønnsaker. Meget godt! Vinen var lokal "Galdent" en ypperlig tørr hvitvin. Anbefales! Kaffe og en god spansk brandy "Gran Duque de Alba" fikk vi på huset. En flott middag! Vi kommer i mai neste år.

Takk, Einar M
Anmeldt 11 august 2016

Denne restauranten kan absolutt anbefales. Vi spiste lunsj der og servicen var helt topp. Maten likeså. Verdt topp karakter.

Takk, Jarl G J

Reisende som så på Restaurante Peix Vermell, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i Restaurante Peix Vermell? Del dine erfaringer!