“Stor skuffelse”

Vurdert som nr. 112 av 2 574 Restauranter i Palma de Mallorca
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Har tidligere anmeldt denne restauranten og betegnet som den beste fiskerestauranten vi kjenner i Palma.
Dette besøket var langt under forventningene.
Bestilte på nett som var bekreftet men ukjent for betjeningen.
Servitørene som var så hyggelige hadde tydeligvis sluttet.
Begge fiskerettene vi bestilte ble returnert til kjøkkenet.
På forespørsel ble det besvart at kokken var ny.
Servitøren vi hadde gjorde sitt beste i. Mangel på full betjening.
Da regningen kom ble vi ikke belastet for maten, kun for en god flaske Blanc det Blanc.

Takk, arild k

Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Denne restauranten må vi besøke under opphold i Palma.
Utmerket bordplassering.
Hjertelig velkomst med cava på huset.
Valgte begge Sole meuniere med en god flaske hvitvin en blanc de blanc fra Mallorca.
Jordbær med krem til dessert.
Topp kjøkken og topp service. Glade norske jenter på tur ved nabobordet, kanskje inspirert av tidligere anmeldelser?

Takk, arild k
Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Her er det god sjømat som er satt i høysetet! Vi spiste saltbakt lubina. Dyktig servitør rensket fisken og plasserte den delikat på våre tallerkener. Nydelig smak! Neste besøk valgte vi konfitert torsk. Nok et fantastisk måltid! Flotte lokaler. Dyktige servitører! Anbefales!

Takk, Johnny H
Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Dette er en restaurant som har veldig god mat og til normalt prisnivå. De serverer hovedsakelig fisk, med bedre kvalitet enn i Norge.
Kelneren tøyser mye, og det er gøy de 5 første minuttene men ikke hele kvelden...men siden maten er helt i toppen booket vi umiddelbart bord 3 dager senere. Man må nemlig booke bord en stund i forveien, de er fullbooket et par dager frem.

Takk, Per Ove S
Anmeldt 11. mai 2017 via mobile enheter

Vi valgte denne restauranten fra Tripadviser og er fornøyd med valget. Vi spiste Piggvar for første gang og den sto til forventningen. Vi avsluttet med dessert og mitt valg havnet på Tiramasu, som var helt sinnsykt bra. Servicen var kjempe bra med gutter som behersket ord på flere språk og fleipet med gjestene med stor suksess. Anbefales på det sterkeste. Fiske vant nordmann...

Takk, Thor665

Reisende som så på Restaurante Peix Vermell, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i Restaurante Peix Vermell? Del dine erfaringer!