Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Verdt sine poeng! Herlig, sjarmerende hotell sentralt i gamlebyen. Service upåklagelig! Hugo is the BOSS. Nydelige rom og gode senger for en vond rygg! Deilig frokost! Stille og rolig om natten. Liten, flott takterrasse. Spa i kjelleren reserveres for privat bruk. Kommer jeg tilbake til Palma, vil jeg bo her!!!

Dato for oppholdet: november 2017
3  Takk, Cec82
Anmeldt 7. november 2017

Hadde et fantastisk opphold på dette hotellet sammen med mannen min og et vennepar.

Nydelig hotell med sentral beliggenhet i rolig del av gamlebyen med gangavstand til butikker og restauranter. Svært hyggelig personale. Rene og stilfulle rom.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, unnh70
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Hoteller ligger utrolig sentralt ift det meste, og betjeningen er usedvanlig serviceinnstilt.
Enkel og god frokost, og en restaurant som visstnok skal være meget bra - vi spiste forskjellige andre steder i byen så fikk ikke testet dette..
Koselig liten takterrasse med liten pool.
Ikke et billig hotell, men altså veldig bra!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, geira263
Tomás L, Gerente på Posada Terra Santa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2017

Dear Geir A

Tack så mycket för era kommentarer. Vi är mycket glada att vi har besökt för andra gången!

Vi hoppas att välkomna dig snart.

Hälsningar från Palma,

Tomás López
Hotel Director

Anmeldt 30. november 2016 via mobile enheter

En god opplevelse på alle måter. Personlig og hyggelig personale, som bistår med alt. Små, men moderne rom. Nydelig frokost. Flott restaurant på kveldstid, som anbefales. Hotellet ligger rolig til, godt skjult i et tilsynelatende rufsete kvartal om dagen, som forvandles til en livlig og gøyal bargate på kveldstid. Kort vei til gågater, shopping og alt annet. Anbefales!

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, torb165
Anmeldt 1. oktober 2016

Det finnes sikkert mange flotte hoteller i Palma, men dette må være et av de aller beste. En skjult perle i Palma's gamleby. Ikke spesielt lett å finne fram til, blant alle trange smug, men når vi først var innlosjert forstod vi at vi bodde midt i smørøyet. Vi fikk førsteklasses service: velkomstdrink, og rommet var oppgradert til baron suiten. De orienterte oss med kartanvisninger/ opptegnede ruter til severdigheter, restauranter og tapasbarer. En av de ansatte vi møtte, på leting etter en tapasbar, brukte t.o.m. sin fritid på å lose oss fram, oversette menyen og sørget for reservasjon for oss på kvelden. Hotellet har også en meget flott gourmetrestaurant som kan anbefales. Frokostserveringen var det også høy klasse over, med egen frokost meny i tillegg til buffé. Her finnes en hyggelig stue, en koselig takterrasse med solstoler/senger og basseng (eller skal vi si badestamp). Rommene er godt lydisolert. Totalvurdering : Terningkast seks!, vi VIL tilbake!

Romtips: Baron suiten, hvis det er ønskelig med terrasse/uteplass velg et annet.
Dato for oppholdet: september 2016
6  Takk, Gro1405