“Godt måltid, god pris, ikke helt fantastisk”
Anmeldelse av Adrián Quetglas

Adrián Quetglas
Bestill bord
fre. 19.7.
20:00
Vurdert som nr. 9 av 2 732 Restauranter i Palma de Mallorca
Anmeldt 27. april 2019

Vi spiste 7 retters med vinmeny. 2 av rettene var fantastiske, mens de 5 andre var gode. Vinmenyen var meget god. Prisen gjør at dette ble veldig bra, men med en Michelinstjerne var forventningene veldig høye, og ble ikke helt møtt helt. Rettene var gode, prisen veldig hyggelig, men det var ikke så fantastisk som vi håpet.

Når det er sagt, kan lett anbefale god mat og drikke til en god pris hos Adrian Quetglas.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Sebastmj

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Utrolig spennende retter på Adrien Quetglas! Absolutt verdt et besøk! Menyen er relativt fast og endres med jevne mellomrom. Man må på sett og vis ta det man får og bli med på en kulinarisk reise. De ansatte var veldig profesjonelle og det ble plukket ut flotte viner til hver av rettene.
For oss ble menyen på vårt besøk kanskje i overkant spesiell for noen av rettene. Men totalt sett var opplevelsen veldig god! Sjekk ut denne restauranten. Treffer menyen deg er det uten tvil en utsøkt restaurant!

Takk, Voyage773953
Anmeldt 3. april 2018 via mobile enheter

En nydelig kveld er over.
Mye flott og godt på tallerkenen.
Artig at kokken selv tar en tur rundt i lokalet og serverer.

Dato for besøk: april 2018
Takk, s0lv_r0
Anmeldt 2. desember 2017

Litt i ytterkant av Palma - men i sentrum - ved øyas største elv. Lunsj en lørdag. 13:30. Få gjester ved ankomst. Smekk fullt ved avgang. Bordbestilling nødvendig. De fleste gjestene framsto som fastboende. Et godt tegn. Veldig profesjonell og hyggelig betjening. Flere betjente hvert bord, men godt koordinert. Full pakke med vinmeny. Intet skuffet, og alle ble mette. Tidvis fristende å slikke tallerken...gjorde ikke det..Underkapasitet på toalettet..tidvis kø...helt underordnet..

Dato for besøk: november 2017
Takk, Lars162
Anmeldt 20. oktober 2017

Vi hadde bestilt bord for en 7-retters middag. Kelner var serviceinnstilt og hadde glimt i øyet. Maten var nydelig. Vårt reiseselskap var enig i at 6 av 7 retter var alldeles nydelig, mens en av dessert-rettene (mango med "tonka-bønner") kun var middelmådig. Prisen var ca kr. 900,- pr. pers. for 7 retter, inkl. vinpakke og velkomstdrink. Noe det absolutt var verdt. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Reisemasa

Reisende som så på Adrián Quetglas, så også på

Palma de Mallorca, Mallorca

Har du vært i Adrián Quetglas? Del dine erfaringer!