“Feiring”

Grand' Italia - Boulevard El Faro
Vurdert som nr. 1 241 av 3 954 Restauranter i Gran Canaria
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Uteservering
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening som yter "det lille ekstra" for at gjestene skal ha et hyggelig måltid.
Vi bestilte indrefilet og fikk biffene perfekt tilberedt etter våre ønsker. Nydelig tilbehør og sauser, og estetisk flott servert. God vin
Var tilbake senere hvor en gjentok og bestilte biff, som igjen var perfekt, den andre bestilte Lasagne som også kan anbefales.
Et lite minus er at bordene står veldig tett så det blir litt trangt.
Men - nydelig mat og hyggelig betjening.

1  Takk, solturist

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke bli stresset, men nyt den gode maten og vinutvalget på denne restauranten. Velsmakende både pizzaer og kjøttretter og veldig profesjonelt personale. Egne folk til alle forskjellige oppgaver.
Søk bord i kanten av restauranten, for det er litt trangt mellom bordene. Bør bestille bord på forhånd.

Takk, ReidarB30
Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Veldig god service og flott mat. Kan trygt anbefale pasta og biff! Hyggelig betjening og maten kommer innen forventet tid. Koselig utsikt over havet også så vil anbefale å sitte mot havet.

Dato for besøk: august 2018
Takk, TigerThor
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

En meget god restaurant med kanskje øyas beste pizzaer.
Priser er Ok.
Betjeningen er fantastisk hyggelig og med et Glimt i øyet.
Alltid fornøyd når vi drar derfra.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AndreSor77
Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste. Fin plass, flott restaurant, hyggelig betjening og fornuftige priser. Biffene de serverer(som vi smakte) er de beste vi har smakt på gran canaria.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Oyvind_G86

Reisende som så på Grand' Italia - Boulevard El Faro, så også på

Har du vært i Grand' Italia - Boulevard El Faro? Del dine erfaringer!