“Er alltid på Grand Italia”

Grand' Italia - Boulevard El Faro
Vurdert som nr. 681 av 3 747 Restauranter i Gran Canaria
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Uteservering
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Er alltid på Grand Italia når vi er der på ferie.Fantastisk mat .Hyggelig betjening.Anbefaler på sterkeste .Det er trangt mellom bordene .Er der pga maten

Dato for besøk: august 2019
Takk, Jorgensen1969

Anmeldt 9. mars 2020

Vi ble plassert i et hjørne av restauranten. Meget trangt og faktisk ubehagelig.
Stressede kelnere, på vårt bord ble vi servert av 5 forskjellige.
Bestilling gikk greit og maten kom overraskende fort. Vanlig kvalitet på maten, ingen overraskelser, altså gjennomsnitt.

Dato for besøk: mars 2020
3  Takk, okf123
Anmeldt 4. februar 2020

Det var usedvanlig travelt for servitørene, og det virka som de blei piska litt rundt. Med headset hvor de kommuniserte med kjøkkenet, fikk du maten kjapt, men de fjerna tallerkenen da du la gaffelen ned etter siste bit. Måten var bra.

Takk, Tage56
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Innkastere som er litt pågående, greie servitører og rask betjening.God mat rent og pent.Bra vinliste.
I dag ble de en standard Carbonara, skikkelig god.

1  Takk, 807bj_rnh
Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og flott anrettet på tallerken. God service og rask servering. Rimelig mat. Skal tilbake og prøve nye retter.

Takk, solbj_rgj472

Reisende som så på Grand' Italia - Boulevard El Faro, så også på

Har du vært i Grand' Italia - Boulevard El Faro? Del dine erfaringer!