“Nydelig hjemmelaget pasta og sjømat”

Grand' Italia - Boulevard El Faro
Vurdert som nr. 1 025 av 3 900 Restauranter i Gran Canaria
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Uteservering
Anmeldt 27. juli 2021

Nydelig hjemmelaget pasta med pære og gorgonzola. Også spist nydelig, fylt pasta her før. Barna var veldig for lyd med pizzaen og mannen med sjømatpastaen. Stor meny.

Takk, Birbak

Anmeldt 17. november 2020

Vært her mange ganger, og alltid god mat å få! En travel, koselig og autentisk restaurant. Her er det liv, slik det skal være på en italiensk restaurant! Trangt mellom bordene, men allikevel superhyggelig atmosfære. Nyt at andre også er ute og koser seg!
Tunfisken er knallgod! Pastaen er hjemmelaget og god, men er du glad i pizza så blir du ikke skuffet. Isen er også knallgod!

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, pusterom
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Er alltid på Grand Italia når vi er der på ferie.Fantastisk mat .Hyggelig betjening.Anbefaler på sterkeste .Det er trangt mellom bordene .Er der pga maten

Dato for besøk: august 2019
Takk, Jorgensen1969
Anmeldt 9. mars 2020

Vi ble plassert i et hjørne av restauranten. Meget trangt og faktisk ubehagelig.
Stressede kelnere, på vårt bord ble vi servert av 5 forskjellige.
Bestilling gikk greit og maten kom overraskende fort. Vanlig kvalitet på maten, ingen overraskelser, altså gjennomsnitt.

Dato for besøk: mars 2020
3  Takk, okf123
Anmeldt 4. februar 2020

Det var usedvanlig travelt for servitørene, og det virka som de blei piska litt rundt. Med headset hvor de kommuniserte med kjøkkenet, fikk du maten kjapt, men de fjerna tallerkenen da du la gaffelen ned etter siste bit. Måten var bra.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Tage56

Reisende som så på Grand' Italia - Boulevard El Faro, så også på

Har du vært i Grand' Italia - Boulevard El Faro? Del dine erfaringer!