“Beste indiske i Puerto Rico”
Anmeldelse av Delhi Darbar

Delhi Darbar
Vurdert som nr. 29 av 3 720 Restauranter i Gran Canaria
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og super hyggelig betjening kommer gjerne tilbake. Deilig Irish på huset når vi var ferdig med å spise ☺️ Anbefales . Fin beliggenhet på utsiden av senter, så roligere og mye hyggeligere å sitte

Takk, Anita H

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Skal gjentaes før vi drar hjem. Tilogmed han i følget som ikke likte indisk mat var kjempefornøyd. Billig og perfekt laget mat. Servitøren må bare elske jobben sin slik som hun sprudlet.

Takk, lykketoppen11

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Delhi Darbar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Delhi Darbar? Del dine erfaringer!