“Deilig middag”
Anmeldelse av Delhi Darbar

Delhi Darbar
Vurdert som nr. 30 av 3 717 Restauranter i Gran Canaria
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

God mat, med topp service.
Fikk garanti om pengene tilbake dersom det ikke skulle smake godt, men det gjorde det

Betalte litt under 400 kr for middag for to, med to glass øl og en vannflaske til.

Drar gjerne tilbake dit

Takk, 17ellenj

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og super hyggelig betjening kommer gjerne tilbake. Deilig Irish på huset når vi var ferdig med å spise ☺️ Anbefales . Fin beliggenhet på utsiden av senter, så roligere og mye hyggeligere å sitte

Takk, Anita H
Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse. Skal gjentaes før vi drar hjem. Tilogmed han i følget som ikke likte indisk mat var kjempefornøyd. Billig og perfekt laget mat. Servitøren må bare elske jobben sin slik som hun sprudlet.

Takk, lykketoppen11
Anmeldt 24. februar 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: februar 2021
Anmeldt 29. september 2020

Dato for besøk: september 2020

Reisende som så på Delhi Darbar, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Delhi Darbar? Del dine erfaringer!