“Rimelig og god mat”

Restaurante Vistamar
Vurdert som nr. 1 148 av 3 711 Restauranter i Gran Canaria
Kjøkken: Spansk
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

La deg ikke lure av plaststoler og klissete bord. Maten er god og billig, servicen så der... men pris, sjarm og smak veier opp. Reker med avokado eller rykende varme scampi med hvitløk (gambas) anbefales.

Takk, kristing977

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Artig sted med full brakke hver søndag. Levende musikk, bra stemning og maten over forventning.
Vil du oppleve noe spesielt, er dette stedet!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Gunnhild Anita S
Anmeldt 23. januar 2018

Vi fikk plass ute på terassen i ettermiddagsolen. Vi bestilte en "gambas" som er reker stekt/kokt med hvitløk. Retten serveres i et lite leirfat, der bunnen er dekket av hvitløksbåter og rekene bader i olivenolje. Alt bobler og koker når det serveres. Sammen med en flaske hvitvin ble dette en opplevelse vi sikkert oppsøker hver neste vi er i nærheten. Hyggelig miljø. Stedet anbefales. Minus for dårlige toalettforhold og litt treg servering.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Dag1959
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Har gått forbi flere ganger og alltid var det fullt. Her måtte vi bare innom. Gikk fra Puerto Rico og kom fram både sultne og tørste. Plassen fremstår genuin og rimelig shabby, men for en herlig mat. Coritzo m/ansjos til forrett var helt fantastisk og så bare 2 euro da! Så de anbefalte rekene i hvitløksolje - herlig. Blåskjellene var også meget gode. Med herlig kaldt øl til ble dette måltidet et av høydepunktene så langt. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, mortenk858
Anmeldt 24. mars 2017

Mange skryter av denne lille særpregede spiseplassen ved Taurostranda, men de kan umulig ha sett med lupe på stedet. Urenslig, mener vi. Korga vi fikk brød i, har ikke vært rengjord i år. Bordplate var seig, og ble ikke tørket av for oss. Treg servering. Helt annen service for lokale spanjoler. De fikk maten nesten før de hadde satt seg. Maten er ok, men det drukner i det andre.

Dato for besøk: mars 2017
1  Takk, vsvidar

Reisende som så på Restaurante Vistamar, så også på

La Playa de Tauro, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Vistamar? Del dine erfaringer!