“Utrolig flott opplevelse”

Restaurante Vistamar
Vurdert som nr. 1 148 av 3 712 Restauranter i Gran Canaria
Kjøkken: Spansk
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vi hørt om at denne plassen skulle servere så nydelige reker at vi bare måtte gå dit. Huset er tilgjengelig bare for gående via stier og mye terreng. Maten var rett og slett nydelig med kokte reker og brytebrød. Fantastisk.

Takk, 798oleo

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten i lunchtiden, det var stort sett fullt da vi (5 venner) ankom. Ventet en god stund før vi fikk bestilt, og enda lengre før drikke kom på bordet. Men da maten kom, smakte det nydelig! Vi spiste gambas/hvitløksfriterte reker med aioli og brød. Kan vel kalles stedets spesialitet. Prisen var fornuftig. Restauranten må sies å ha sjel, med plaststoler, litt flekkete bord og bestikk som ikke er helt rent. Anbefales som en kuriositet!

Takk, sveinmare
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

La deg ikke lure av plaststoler og klissete bord. Maten er god og billig, servicen så der... men pris, sjarm og smak veier opp. Reker med avokado eller rykende varme scampi med hvitløk (gambas) anbefales.

Takk, kristing977
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Artig sted med full brakke hver søndag. Levende musikk, bra stemning og maten over forventning.
Vil du oppleve noe spesielt, er dette stedet!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Gunnhild Anita S
Anmeldt 23. januar 2018

Vi fikk plass ute på terassen i ettermiddagsolen. Vi bestilte en "gambas" som er reker stekt/kokt med hvitløk. Retten serveres i et lite leirfat, der bunnen er dekket av hvitløksbåter og rekene bader i olivenolje. Alt bobler og koker når det serveres. Sammen med en flaske hvitvin ble dette en opplevelse vi sikkert oppsøker hver neste vi er i nærheten. Hyggelig miljø. Stedet anbefales. Minus for dårlige toalettforhold og litt treg servering.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Dag1959

Reisende som så på Restaurante Vistamar, så også på

La Playa de Tauro, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Vistamar? Del dine erfaringer!