“Rimelig og god mat”
Anmeldelse av Buffet Wok Europe

Buffet Wok Europe
Vurdert som nr. 149 av 3 745 Restauranter i Gran Canaria
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Anbefales å besøke denne restauranten. God kvalitet på maten og mer enn nok utvalgt. Topp buffet....

1  Takk, jonasbegood

Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Mye mat for pengene men maten smakte ikke så mye. Maten var billig men alt av drikke var dyrt. Noe for en vær smak.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, florialyng
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Har vært her på Euoropasentret flere kvelder, alltid smakfull buffet( Peking and favoritt), ( & utvalg av fisk/ kjøtt som stekes)hyggelig og god atmosfære, rimelig anbefales!

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, kristianeb2015
Anmeldt 24. november 2017

Kjempegod kinesisk buffet med mange smakfulle retter. Mulig å velge ferskt kjøtt eller fersk fisk som kunne leveres rett til kokken. Meget hyggelig betjening som passet på at buffeten alltid var velfylt, og som behanlet gjestene med respekt, vennlighet og et glimt i øyet. Rett og slett et veldig hyggelig sted. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Stjernepappa
Anmeldt 7. november 2017

Det å komme og bli mottatt av servitører på denne måten som vi ble på , fortjener en 6er . Smilende og oppfølgende , selv med mye folk . Vi spiste der flere ganger .

Dato for besøk: november 2017
Takk, JohnnyS1857

Reisende som så på Buffet Wok Europe, så også på

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

Har du vært i Buffet Wok Europe? Del dine erfaringer!