“Deilig måltid! ”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi tok turen hit etter anbefalinger fra Tripadvisor, og vi angrer ikke! Vi fikk anbefalt både vin og hovedrett, dessert også. Kjøttet er mørt og godt, likte spesielt godt at kjøttet ikke var dynket i saus. Hadde tomat, paprika, kanariske poteter og pommes ved siden. Deilig måltid!
Trang og intim restaurant, litt for mange barnefamilier med barnevogner plassert midt i veien.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Knutsdatter
guzmandelossantos, Propietario på El Novillo Precoz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Thank you very much for your opinion, we really appreciate it!

Anmeldt 26. september 2018

Tror dette er den beste biffen vi har spist! Menyen er litt annerledes enn hva man som regel får på de andre biffrestaurantene, men de har kjempegode forretter og tilbehør til kjøttet. Liten og intim restaurant hvor man må bestille bord. Hit skal vi igjen!

Takk, Heidi S
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi må alltid innom her når vi er på Gran Canaria. En liten restaurant som ligger bortgjemt i bakgatene ved stranden. Her må man reservere bord. Vår favoritt er Chorizo med smeltet provolone ost til forrett og solomillo med patatas serilla til hovedrett. Mørt og smakfullt kjøtt som blir helt perfekt stekt. Obs Ikke spesielt egnet med vogn og de har ikke barnestoler. Denne restauranten er nok mer egnet for voksne. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, karibjer
Anmeldt 10. juli 2018

Altså, jeg var litt skeptisk når de ikke serverer saus til kjøttet, men det trengs ikke. Kjøttet er helt fantastisk og små tynne crispy fries som tilbehør. Topp 3 favoritt i Las Palmas. Restauranten er liten, så husk å bestille bord.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Beate B
Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Sjuko bra kjøtt- brownies til dessert, skal du ha dessert velg denne!! MAGISK! Hadde aldri gått hit om vi ikke hadde funnet dæm på trip ad. Glad vi kom over denne plassen! Anbefales!

Dato for besøk: april 2017
Takk, 267kristinn

Reisende som så på El Novillo Precoz, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i El Novillo Precoz? Del dine erfaringer!