Anmeldt 25. januar 2018

På kort besøk i Las Palmas valgte vi Hotel Parque, og ble meget fornøyd, Flott plassering ved gamlebyen og katedralen, et trivelig område med mange tilbud. Like ved bussholdeplass, og svært serviceinnstilt personale på hotellet. I tillegg frokost og middagservering i toppetasjen, med utsikt over havet.

Romtips: God tilgjengelighet og fin utsikt mot park
Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, Vidar B
Anmeldt 30. mai 2017 via mobile enheter

Etter mange turer til Gran Canaria hvor vi stort sett hadde opphold oss på sørsiden av øya, bestemte vi oss for å teste et par dager i Las Palmas. Valget falt på Hotel Parque og hotellet viste seg å innfri på de fleste områder for oss. Fin beliggenhet mot gamlebyen Vegetua, sjøen, handlegaten Triana og bussstasjon like ved. Stort rom og god seng. Grei frokost.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, Kkarlsen65
Anmeldt 17. april 2017

Vi var på ferie på Gran Canaria, Puerto Rico og ønsket å besøke Las Palmas i noen dager for å gjøre oss kjent med byen og å shoppe. Vi tok inn på Hotel Parque i to dager. Hotellet ligger fint til ved parken og busstasjonen i Las Palmas. Vi ble møtt av to vennlige personer i resepsjonen. Hotellet var fint, rommene rene og pene, men rommet vi hadde var litt lite for to personer. Maten ved hotellet smakte utmerket

Romtips: Vi bodde i øvre etasje som var stille og rolig hele natta
Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, HenriksenBerg
Anmeldt 30. september 2016 via mobile enheter

Sengene var dårlige, med til dels skitne overtepper oppå lakenet. Vi hadde "superior-rom" - men det var et skikkelig dårlig rom likevel. Noen hadde tydeligvis brukt en halv flaske luftfrisker før vi kom. Vi ble kvalme av lukten, og etter en dårlig natt kunne vi ikke komme oss fort nok ut. Hyggelig betjening og beliggenheten er god - det er det eneste positive vi kan si. Dessverre.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Vacationer232491
Anmeldt 20. mars 2016 via mobile enheter

Meget pent og hyggelig hotell ved parken i Las Palmas. Kort vei til shopping og gamlebyen. Hyggelig personale, god frokost og pene rom. Trafikkstøy må påregnes hvis man havner på den siden av hotellet. Anbefales både for voksne og familier, store fine rom med gode senger og helt utrolig deilige dundyner☺.

Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Anniken Solbakk F
Hotel Parque L, Gerente på Hotel Parque, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2016

Thank your for your positive feedback!