“Fantastisk service, men gjennomsnittlig mat”
Anmeldelse av El Almacén

El Almacén
Vurdert som nr. 1 av 1 643 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Vi ble veldig godt tatt imot av de som jobber der. Blide, høflige og hjelpsomme. Biffen smaker veldig godt, men var ganske seig. Pommes frites og litt stekt paprika ved siden av er ikke det mest imponerende tilbehøret

Takk, JonathanG4503

Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og eksellent service. Vi spiste kjøttpai til forrett, og fylt pannekake og oksefilet til hovedrett med en god Argentinsk vin, som ble anbefalt. Alt smakte nydelig.

Takk, gunnveie
Anmeldt 9. oktober 2018

God service, god mat! Gode råvarer. Lite og intimt. Svært hyggeleg vertskap. Restauranten ligg litt utanfor turistgryta, lokalet har plass til ca 12 gjestar samtidig.

1  Takk, Kari V
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Afar skemmtileg og persónuleg þjónusta. Góður matur og gott rauðvín frá Argentínu. Mæli með þessum stað.

Takk, Guttormur Björn Þ
Anmeldt 8. august 2018

Her hadde de kanin som var meget god pluss bønnegryte. Servicen var god og hyggelig betjening. Vi koste oss og det ble noen glass med vin.

Dato for besøk: april 2018
Takk, ivartina

Reisende som så på El Almacén, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i El Almacén? Del dine erfaringer!