“Kjemperesturant”

Vurdert som nr. 205 av 1 643 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. januar 2019

Vi var her til en helaften i januar. Vi bestillte bord i forvegen. Vi bestillte Chateaubriand garni. Til dessert Crema Catalana. Maten var god,den ble delvis laget ved bordet og med masse grønnsaker og saus. ( Ingen ferdigkjøpte greier her nei).

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Terje F

Anmeldt 10. februar 2017 via mobile enheter

Denne kan anbefales. Stilig, god service. Fikk anbefalt en fantastisk god vin til maten. Har selvsagt glemt navnet. (Prunto) Pepperbiff med fantastisk saus og bakt potet. Ukens høydepunkt. Fikk de til å lage en irish coffee også selv om den ikke stod på menyen. Litt vitaminer i flytende form fikk me tilslutt. Ikke billig, heller ikke dyr.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, T B
Anmeldt 22. januar 2017 via mobile enheter

Vi gikk på denne restauranten den siste kvelden i ferien og det burde vi aldri ha gjort. Maten var god på smak, men det endte med at broren min ble matforgiftet med oppkast og diaré hele natten lang (og ustabil mage dagen etterpå). Til lunsj hadde alle delt på pizza, så vi vet at det var maten på restauranten han ble forgiftet av. Mest sannsynlig var det hvitløksrekene han spiste til forrett.
Vi var heller ikke så fornøyd med kelneren. Min mor hadde bestilt biffen medium stekt, men når den kom var den helt gjennomstekt. Hun sa ifra og fikk en nesten rå biff tilbake. Når hun sa ifra på nytt, kom biffen like rå tilbake ca. 5 minutter senere, bare at den nå også hadde blitt kald. Vi ga opp og hun spiste den sånn.. Kjæresten min hadde bestilt sin biff medium/rå, men fikk den også gjennomstekt. Hannes biff var fin når den kom tilbake etter første klage. Resten av følget (3 personer) var fornøyd med maten, men etter denne opplevelsen kommer vi aldri til å gå tilbake.

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, AaLBb
Anmeldt 6. november 2015

Det er mange restauranter å velge mellom langs stranden Las Canteras, og det er vanskelig å velge. El Gallo Feliz har i alle fall en gratinert sjøtunge som kan anbefales!

Dato for besøk: november 2015
Takk, torgeir_13
Anmeldt 9. august 2012

Vil du smake en god fondue med virkelig mørt kjøtt, gode sauser og smilende løpende servitører så er Hanen stedet. Du bør bestille bord.

Dato for besøk: mars 2012
Takk, ArneRudMoa

Reisende som så på El Gallo Feliz, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i El Gallo Feliz? Del dine erfaringer!