Topp stemning!

Beste start på året

Anmeldt 19. januar 2018
beinhart
New York City, New York

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Gran Canaria
Gran Canaria Buggy Tours
522 anmeldelser
Anmeldt 29. april 2018

Lørdag kveld (21. april) var det Jägermeister-kveld med god musikk, karaoke, dans og gratis Jägermeister shot. Kjempestemning og fullt lokale.
Vi var heldig som kom inn, det sto mange utenfor døra som ikke kom inn (best å komme før midnatt).

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Reinert A
Anmeldt 20. januar 2018 via mobile enheter

Dette er desidert det beste utestedet i Las Palmas. Rikholdig bar og stort utvalg sanger til karaoke som førte til god stemning, med dans og sang.

Dato for opplevelse: oktober 2017
1  Takk, beinhart
Anmeldt 7. januar 2018

Når nyttårs fyrverkeriet var ferdig, gikk vi til Reina, og stemningen var helt på topp til tidlige morgentimer.
Karaoke, dans og god drikke. Det beste utvalget av Brandy de Jerez jeg har sett på Gran Canaria. Kan det bli bedre?

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Reinert A
Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Kjempe stort utvalg av engelske sanger. Fantastisk hyggelig betjening. Anbefaler alle som liker karaoke å dra innom her.
Er et lite og trendy lokale.
Var ganske folketomt tidlig på kvelden, men kom mere folk utover kvelden.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, carinamaarud
Anmeldt 21. september 2017

Ble anbefalt stedet av en venn, og jeg kan absolutt anbefale det videre. Startet med beerpong som jeg ikke har sett tidligere på Gran Canaria. Så ble det karaoke og dans med mye bra musikk.
Natta gikk raskere enn man skulle tro, og klokka 4 om morgenen gikk vi tilfreds hjem. Skal tilbake snarest!

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, 506post