Ulike måter å oppleve Poema del Mar på
Anmeldt 29. oktober 2018

Mulig vi var heldig da vi kom, utenfor høysesong, da vi betalte ca 250 kr billetten ( og ikke 900 kr som noen har skrevet de måtte betale ) og det var lite folk. Så vi sto ikke i kø eller måtte vente på noen av plassene. Utrolig flott opplevelse. Hver plass vi kom til var gjort så fint og fikk se en del jeg ikke hadde sett før. Det store akvariet var utrolig bra. Anbefaler virkelig dette stedet.

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, Norwayma
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig en oppelevelse .Eksotisk. Vakkert og mye spennende å se på. Mange flotte arter. Utrolig spennende med glass tuneller med store haier. Krokodiller. Øgler. Utrolig flott turopplevelse

Takk, ErlanLan
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Kjøpte billetter for 900,- pr pers. Gikk i kø gjennom hele akvariumet, fikk ikke sett særlig pga køen som trykket både bak og fram. Fikk vite i etterkant at billettene inneholdt inngang på akvariumet på Tenerife også.

Fint for de som drar med barn om man unngår rushtid.

Hadde sikkert vært en annen opplevelse på akvariumet på Tenerife, hvor de store fiskene trolig nok befant seg.

Dato for opplevelse: februar 2018
2  Takk, Footprints775157
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Litt dyrt men barn under 4 er gratis. Rent og pent. Mange fine fisk. Bla hai, blekksprut, krokodiller, sjøhest, sjøstjerner og maneter. Det største akvariumet er 36 m bredt og et fantastisk syn. Man kan også gå inn gjennom en gang i selve akvariumet der man er omgitt av klare glassvegger med fisk. Det er restaurant og cafe med god mat. Toalettene var super fresh i motsetning til de fleste på las Palmas. Anbefales.

Takk, karibjer
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Flott akvarium, skulle ønske det var litt mer informasjon om de enkelte artene men alt i alt veldig fint laget. En opplevelse!

1  Takk, 922fredrikb