Transfer Service fra eller til Gran Canaria flyplass

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Poema del Mar på
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Jeg og kona tok turen innom en ettermiddag,og det angre ingen av oss på. Veldig fint og forseggjort akvarium. Rent og pent, med mange fine fisker og dyr. Anbefales varmt!

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, sveintor
Anmeldt 29. oktober 2018

Mulig vi var heldig da vi kom, utenfor høysesong, da vi betalte ca 250 kr billetten ( og ikke 900 kr som noen har skrevet de måtte betale ) og det var lite folk. Så vi sto ikke i kø eller måtte vente på noen av plassene. Utrolig flott opplevelse. Hver plass vi kom til var gjort så fint og fikk se en del jeg ikke hadde sett før. Det store akvariet var utrolig bra. Anbefaler virkelig dette stedet.

Dato for opplevelse: oktober 2018
3  Takk, Norwayma
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig en oppelevelse .Eksotisk. Vakkert og mye spennende å se på. Mange flotte arter. Utrolig spennende med glass tuneller med store haier. Krokodiller. Øgler. Utrolig flott turopplevelse

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ErlanLan
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Kjøpte billetter for 900,- pr pers. Gikk i kø gjennom hele akvariumet, fikk ikke sett særlig pga køen som trykket både bak og fram. Fikk vite i etterkant at billettene inneholdt inngang på akvariumet på Tenerife også.

Fint for de som drar med barn om man unngår rushtid.

Hadde sikkert vært en annen opplevelse på akvariumet på Tenerife, hvor de store fiskene trolig nok befant seg.

Dato for opplevelse: februar 2018
2  Takk, Footprints775157
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Litt dyrt men barn under 4 er gratis. Rent og pent. Mange fine fisk. Bla hai, blekksprut, krokodiller, sjøhest, sjøstjerner og maneter. Det største akvariumet er 36 m bredt og et fantastisk syn. Man kan også gå inn gjennom en gang i selve akvariumet der man er omgitt av klare glassvegger med fisk. Det er restaurant og cafe med god mat. Toalettene var super fresh i motsetning til de fleste på las Palmas. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, karibjer