“Middag”
Anmeldelse av La Barca Arguineguin

La Barca Arguineguin
Vurdert som nr. 535 av 1 689 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Anmeldt 2 uker siden

Første besøk i Arguineguin for oss. Kjedelig sted, gikk rudt for å finne et sted å spise, var ikke så mye å velge i, men ramlet inn på dette stedet her. Hadde egentlig ikke store forhåninger, men ble gledelig overasket. Veldig hyggelig betjening og god mat, samt utsikt over havet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 7Janne14

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Siste kvelden vår her, valgte vi å gå inn til Arguineguin for å spise middag. Vi gikk vel nesten «på» denne plassen, og lurte vel egentlig på kva dette var.
Ble møtt av 2 smilende, imøtekommende flotte karer. Solgte seg fort inn, det må seiast! Er veldig svak for entusiasme og ekte service! Så valget vart enkelt! Fersk fisk etter anbefaling, fikk 2 typer fisk, da vi hadde problem med å velge. Nydelig vin fikk vi anbefalt. Smakte nydelig, og mette vart vi nok eingong.
Super service, og vi lurte egentlig på kvifor vi ikkje hadde vore det før???
Anbefales!!!

Dato for besøk: september 2019
Takk, jannehelenl
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig betjening. Har vært og spist der flere ganger . Flott beliggenhet nede ved havet. Denne restauranten kan vi anbefale på det beste.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 925haraldh
Anmeldt 13. mars 2019 via mobile enheter

Nydelig mat. Hyggelig betjening. Fantastisk rolig sted i Arguineguin rett ved den norske sjømannskirken med utsikt over havnen. Anbefales.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Tom A A
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Tok oss vin og øl på en flott plass. Koselige servitører. En av det beste plassene i området å ta seg noe å leske på.

Takk, 826andr_t

Reisende som så på La Barca Arguineguin, så også på

Har du vært i La Barca Arguineguin? Del dine erfaringer!