“Eksotisk plass vindunderlig mat”

Restaurante Casa Montesdeoca
Vurdert som nr. 75 av 1 643 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. januar 2019

Vi var her for et bedre måltid bestående av Carre de Cordero ( karre av lam). Og wok Thai. Herligt. Til dessert valgte vi Pure Black ( består av is og sjokolade.) og El.Almendrado ( en dessert kake bestående av honning med vanilinis og Kanarisk mandelsaus) Kjempegodt. Kelneren kunne godt engelsk og forklarte rettene. Husk å bestille bord!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Terje F

Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig og spennende restaurant som ligger i gamlebyen i Las Palmas.Vi fikk bord ute i patioen som er meget eksotisk med alle trærne og palmene.Maten vi bedtilte smakte deilig.Hadde en salat bestående av reker og litt annet fra havet,hovedretten var deilig torsk.Kanskje litt lite mat til den prisen vi betalte,men servisen var god og vi hadde en koselig stund.Er å anbefale.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 230 151
Anmeldt 22. mars 2017 via mobile enheter

Historisk interessant restaurant i særpreget gårdsrom med middelalderpreg. Columbus var i svalgangen! Hyggelig og elskelig betjening, variert meny. Utførelsen kan forbedres, prisleiet tatt i betraktning. Vi har vert her før og kommer nok tilbake .

Dato for besøk: mars 2017
Takk, DagB45
Anmeldt 17. januar 2017

Vakker patio i gammel gård, svært sjarmerende. Maten var grei men ikke fantastisk.
Totalt sett hyggelig, kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: januar 2017
1  Takk, Bærum S
Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Super bra service, kjempe god mat og en fantastisk atmosfære.
Eneste stedet på las palmas som har prosecco ❤️
Vi spiste lunch her og booket umiddelbart bord på kveldstid et par dager senere, helt magisk her, må oppleves!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, CharlotteWaldeland

Reisende som så på Restaurante Casa Montesdeoca, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Casa Montesdeoca? Del dine erfaringer!