“Favorittrestauranten min i Las Palmas”
Anmeldelse av El Cerdo que Ríe

El Cerdo que Ríe
Vurdert som nr. 251 av 1 643 Restauranter i Las Palmas de Gran Canaria
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019

Her får du retter som ikke finnes andre steder jeg kjenner i Las Palmas. Dyktige kelnere og maten er veldig god

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, beinhart

Anmeldt 13. juni 2017

Stedet er trangt og rotete. Gøy med alle figurene av griser, men det er det eneste positive å si. Ikke gå hit hvis du er opptatt av god mat!

Vi skulle ha forrett og hovedrett. Escargot var veldig salt og seig. "Tropisk salat" var isbergsalat med noe apelsin, tomat, hermetisk ananas og avocado. Til hovedrett ville vi ha entrecote, det vi fikk var noe seigt og ekkelt kjøtt med sunnkokt potet og kokt grønsaksblanding (lignet på noe fra f.eks. Findus).

Vi klagde på maten da den ikke kunne spises. (Jeg tok kanskje 4 biter av kjøttet) alle ble sure og var frekke. Hovmesteren nektet å snakke med oss da han skjønte vi vr missfornøyde.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, 824marten
Anmeldt 31. mars 2017 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære og kelnere. Maten over gjenomsnitt og prisene akseptable. Hyggelig opplevelse på alle måter.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, petterep2016
Anmeldt 18. februar 2017

Spiste her et par ganger. Maten var god, men ikke super. Hyggelige kelnere. Mye akustikk når det var mye folk. Rimelige priser. Kan sitte ute og inne.

Dato for besøk: februar 2017
1  Takk, bentenev
Anmeldt 13. februar 2017

Veldig mye og veldig god mat til en billig pris. Vennlige, blide og raske servitører. Vanligvis mye folk der utpå kvelde, så vi gikk dit ca kl 19.00 3 ganger i løpet av uken, og ble aldri skuffet.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Espen W

Reisende som så på El Cerdo que Ríe, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i El Cerdo que Ríe? Del dine erfaringer!