“Italiensk?”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019

vi var fire gode venner som spiste lunsj på la Dolce Vita i dag.
opplevelsen og atmosfæren innbød ikke til et nytt besøk, dessverre.
tre av oss bestilte stufato, men det vi fikk var vel mer likt det vi i norge kaller for brun lapskaus enn stufato. Italiensk mat kan jo være så lekkert. desserten var deilig. det skal de ha. Litt mer smil og vennlighet fra betjeningen hadde nok høynet opplevelsen, men det finnes vel ingen app for det.
fire gode venner

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 4godevenner

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Det var litt kronglet å finne spisestedet men vi fant fram, heldigvis. Vi bestilte caprese salat og tallerken med spekemat og ost til forrett, svært bra. Husets rødvin på karaffel, nero d’avola fra scicilia, var kjempebra. Så fulgte spaghetti vongole, spaghetti carbonara og lasagne, alt tilberedt av en dyktig kokk. Et usedvanlig smakelig måltid. Det blir vårt spisested i Vegueta

Takk, leiknys2017
Anmeldt 2. desember 2018

Beste pasta vi har spist.Koselig atmosfære og veldig god service...Anbefales på det varmeste.Denne restauranten ligger i gamlebyen Vegueta,nær katedralen.

Takk, 120 564
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Anbefales for det sterkeste! God mat, god service! Hvis noen ønsker seg en følelse av ekte hjemme kjøkken, vær så god!

Takk, Tomas G
Anmeldt 3. oktober 2016 via mobile enheter

Skrubbsulten ramlet vi inn 2 minutter før de åpnet, og ble tatt imot med åpne armer. Vi ble servert fantastisk mat med nydelig vin som matchet maten utmerket. Jentungen påstår at Lasagnen hun fikk var verdens beste (bedre enn min!). De som jobbet det var veldig hyggelige og hjelpsomme, uten på noen måte å være slitsomme.
Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Karl E

Reisende som så på La Dolce Vita, så også på

Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Har du vært i La Dolce Vita? Del dine erfaringer!