2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Orbitz.comUSD 115
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Hadde rom 913 med utsikt mot havnen/gaten. Godt utstyrt rom med separat toalett. Veldig bra rengjøring og god veldig stor seng. Frokosten på hotellet var veldig bra med godt utvalg. Bassengområdet var stille og rolig - ingen barn. Eneste minuset var at det tok ufattelig lang tid å få drinkene vi bestilte i bassengbaren. Beliggenheten av dette hotellet er bare helt perfekt

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Erika L
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotel like ved stranden.. Stort flott familie rom. To sove rom og stort bad og altan. Moderne og rent og pent. Wifi fungerer godt er med i prisen. Store gode badehåndkler som en kan bytte inn når en ønsker det. Hyggelig betjening . Fantastisk god frokost . Flott basseng område med utsikt rett på standen. Ett hotel i særklasse . Kommer svært gjerne tilbake .

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ErlanLan
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Hadde noe problen med rommet i starten, men fikk ordnet det etter ett par klager. frokosten var veldig god og romservicen var ikke å klage på heller, men litt dårlig utvalg på natten. 4 stjerner pga en del problem med rommet i starten.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Curious762592
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Fint hotell i den prisklassen. Super beliggenhet rett ved stranden med mange gode spisesteder i gangavstand. Fint bassengområde (som vi dessverre ikke fikk brukt pga kald vær) Et lite treningsrom hvor du kunne gjøre de fleste styrkeøvelser hvis du bruker fantasien. Helt ok frokost. Bra wifi i 8. Etg.
Kommer nok igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, 570julier
Anmeldt 30. november 2017

Vi hadde 7. etasje med balkong til strandsiden. Noen få meter til stranden Las Canteras.Stort badebaseng med solsenger. Meget god mat, eller meget bra restauranger i nærheten. Catalina parken med stort varehus, 10 min. spasertur, meget bra

Romtips: fra 4 til toppetasje
Dato for oppholdet: november 2017