Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Official Site
Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Gratis avbestilling frem til 14.08.21
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til på strandpromenaden og har egen terrasse med svømmebasseng. Rommene som ligger bort fra strandpromenaden har en del trafikkstøy. De øverste etasjene på denne siden har også noe havutsikt, utsikt over havnen og byens østlige deler. Rommene er sparsomt utstyrt, og badet kan trenge noe vedlikehold. Hotellpersonalet er imøtekommende og serviceminded.

1  Takk, h0gnep
Anmeldt 13. november 2018

Fant raskt veien frem til Sercotel Cristina Las Palmas ved hjelp av leiebilens gps. Her ble vi møtt av et meget hjelpsom hotel ansatt (Lorenzo?), som fikk vår bagasje inn og viste vei til hotellets garasje i kjelleren. Vi kom tidlig på formiddagen, men ble allikevel straks tildelt værelse (bra!). Hadde reservert rom med sjøutsikt, og vårt rom lå i 8 etg Flott utsikt mot strandpromenaden og stranden. Ingen andre lyder enn hyggelig bølgeskvulp. Godt utstyrt værelse. Hotellets beliggenhet, hjelpsomme ansatte taler for nytt besøk ved en senere anledning. Håper de i mellomtiden har bedret frokostrestauranten. Tilbudet der trakk ned helhetsinntrykket av Sercotel Cristina Las Palmas.

Romtips: Sjøutsikt i øvre etasjer
1  Takk, Sirius55
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Et bra hotell med fin beliggenhet på strandpromenaden. Rommet var stort med separat toalett og bad, fin liten balkong, men anbefaler å betale ekstra for havutsikt. Vi så rett på havna og stygge tak på bygningene rundt. Heisene var kranglete, stoppet når de følte for det. Frokosten var helt topp, husk å be om omelett. Manglet kaffe og vannkoker på rommet. Bassenget og området rundt var bra.

Takk, Jannecke J
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Hadde rom 913 med utsikt mot havnen/gaten. Godt utstyrt rom med separat toalett. Veldig bra rengjøring og god veldig stor seng. Frokosten på hotellet var veldig bra med godt utvalg. Bassengområdet var stille og rolig - ingen barn. Eneste minuset var at det tok ufattelig lang tid å få drinkene vi bestilte i bassengbaren. Beliggenheten av dette hotellet er bare helt perfekt

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Erika L
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotel like ved stranden.. Stort flott familie rom. To sove rom og stort bad og altan. Moderne og rent og pent. Wifi fungerer godt er med i prisen. Store gode badehåndkler som en kan bytte inn når en ønsker det. Hyggelig betjening . Fantastisk god frokost . Flott basseng område med utsikt rett på standen. Ett hotel i særklasse . Kommer svært gjerne tilbake .

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ErlanLan